| کد مطلب: ۴۹۲۶

مدیران

مدیران

تصمیم جدید برای سهام عدالت عرضه خودرو از 20 اسفند سوخت‌گیری فقط با کارت شخصی

eshghi

تصمیم جدید برای سهام عدالت

در سامانه سهام عدالت از این پس، درصد هر وارث مشخص می‌شود و انتقال قهری به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از اخذ تصمیم جدید برای تعیین‌تکلیف سهام عدالت متوفیان خبر داد و به ایسنا، گفت: «مصوبه تخصیص سهام عدالت متوفیان به وراث تغییر داده شد و شرکت‌های کارگزاری هم وارد ماجرا شدند. بر این اساس بخش سامانه‌ای در اختیار کارگزاری قرار می‌دهیم تا بتوانند این کار را انجام دهند. افراد باید به کارگزاری‌ها و دفاتر قضایی مراجعه کنند تا کارگزاری به صورت الکترونیکی این کار را انجام دهد.» وی افزود: «وراث باید گواهی انحصار ورثه را ارائه کنند تا انتقال بر اساس سهمی که مشخص شده صورت بگیرد. در سامانه درصد هر وارث مشخص می‌شود و انتقال قهری به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. ساختار اواخر تغییر پیدا کرده و زیرساخت فنی آن درحال آماده شدن است.»

ghalibaf

عرضه خودرو از 20 اسفند

طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه 20 اسفند آغاز می‌شود. به گزارش فارس، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت:‌ «متقاضیان خرید خودروی داخلی بدون قرعه‌کشی از روز شنبه 20 اسفند تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی به‌نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد و مبلغ 100 میلیون تومان را در آن مسدود کنند. پس از بررسی حساب‌های وکالتی متقاضیان، مرحله دوم از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند اجرا می‌شود که در این مرحله متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.esalecar.ir نسبت به ثبت‌نام خودروی موردنظر اقدام کنند. بلافاصله پس از پایان ثبت‌نام اولا اولویت‌بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان‌بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود که این مرحله حداکثر تا پایان فروردین طول خواهد کشید و در این مدت مبلغ مسدودشده باید در حساب خریدار باقی بماند.»

kart sookht

سوخت‌گیری فقط با کارت شخصی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید چراکه کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.» به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد سوختگیری در ایام نوروز توضیحاتی چندبندی ارائه داد: «از هموطنان تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود دقت کنند. در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 تماس بگیرید. کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی قابل تحویل است. متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به درگاه post.ir مراجعه کنند و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 تماس بگیرند.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی