| کد مطلب: ۲۵۷۰

از جامعه چه خبر؟

از جامعه چه خبر؟

آنتی‌بیوتیک‌ سهمیه‌ای شد کارگاه متروپل توقیف شد جزئیات قرارداد جدید بیمه

fatemi ali

آنتی‌بیوتیک‌ سهمیه‌ای شد

نایب‌رئیس انجمن داروسازان می‌گوید، در حال حاضر هنوز کمبود سرم به‌طور کامل برطرف نشده است، آنتی‌بیوتیک‌ها و برخی داروهای سرماخوردگی هم به صورت سهمیه‌ای به داروخانه‌ها داده می‌شود، اما وضعیت نایاب ندارند و با مراجعه به داروخانه‌های دولتی این داروها یافت می‌شوند. علی فاطمی درباره وضعیت کنونی بازار دارویی کشور گفت: «اکنون نمی‌توان گفت مشکلات دارویی در بازار رفع شده است. در دو هفته اخیر وارد شدن دارو به بازار به نحوی بوده که برخی کمبودها به‌صورت موردی کاهش یافتند. انواع آنتی‌بیوتیک‌های ایرانی و خارجی به داروخانه‌ها داده شده که نتایج این اختصاص باعث بهتر شدن وضعیت دارو شده است. برخی شربت‌های دارای کمبود قابل ملاحظه مثل شربت ضدحساسیت ازجمله دیفن‌هیدرامین و اکسپکتورانت برای سرفه اکنون کم‌وبیش در دسترس هستند.»

arvand

کارگاه متروپل توقیف شد

کارگاه ساختمان متروپل آبادان به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی، توقیف شد. به گزارش ایلنا، آریا دوست، مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: «با حکم دادستانی، کارگاه متروپل به دلیل رعایت نشدن مسائل ایمنی و تردد افراد متفرقه، توقیف شده است.» او ادامه داد: «خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل تا شعاع ۶۰متر به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شدند تا از تردد خودروها جلوگیری شود. نیروی انتظامی نیز برای جلوگیری از تردد افراد متفرقه، در محل مستقر شد.» مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: «تمام واحدهای مسکونی و تجاری در محدوده ساختمان متروپل باید تخلیه شوند، اما متاسفانه بعضی افراد در این زمینه همکاری نمی‌کنند، به همین دلیل در مکاتبه با دادستانی خواستار همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل شدیم تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم تا ۱۰روز آینده قسمت باقی‌مانده ساختمان متروپل تخریب شود.»

asadi

جزئیات قرارداد جدید بیمه

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی خبر داده که قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ با کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی مجددا منعقد شده است. محمد اسدی، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین‌اجتماعی در این باره گفت: «فعالیت و خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان با همکاری شرکت آتیه‌سازان حافظ در حال انجام است و باوجود مذاکرات ۱۰روزه اخیر ما با طرفین سازمان تامین‌اجتماعی و شرکت بیمه تکمیلی، کماکان خدمت‌رسانی در حوزه بیمه تکمیلی ادامه دارد.» اسدی با بیان اینکه در رابطه با سهم مشارکت سازمان تامین‌اجتماعی و سایر جزئیات اندک هنوز نتیجه نهایی صورت نگرفته است، گفت: «تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان با این وجود حتی یک پله بیشتر از گذشته درحال انجام است؛ این یک پله تقریبا ۸۰درصد بیشتر از تعهدات گذشته است که این تعهدات به‌طورکلی به‌صورت برخط و (آنلاین) ارائه می‌شود. البته در گذشته نیز خدمات آنلاین بیمه تکمیلی وجود داشت، اما از امروز به‌بعد، به‌منظور رفاه حال بازنشستگان، به‌صورت گسترده و شامل تقریبا تمام خدمات بیمه تکمیلی خواهد بود. این خدمات به همراه ارائه معرفی‌نامه‌های برخط تا ساعت ۱۲شب پاسخگوی نیازهای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق تامین‌اجتماعی است.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی