| کد مطلب: ۲۳۸۴۲

راهکار عضو کمیسیون امنیت ملی برای مقابله با اسرائیل: راه سیاسی ندارد

راهکار عضو کمیسیون امنیت ملی برای مقابله با اسرائیل: راه سیاسی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مقابله با رژیم صهیونیستی راهکار سیاسی ندارد گفت: راهکار ایستادن در برابر تهدیدات این رژیم غاصب فقط نظامی است و کشورمان بر اساس قوانین بین‌الملل و در چارچوب دفاع مشروع می‌تواند پاسخ به موقع بدهد.

به گزارش هم‌میهن آنلاین، امیر حیات‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله نظامی به کشورمان بیان کرد: راهکار ایستادن در برابر تهدیدات این رژیم غاصب فقط نظامی است و کشورمان بر اساس قوانین بین‌الملل و در چارچوب دفاع مشروع می‌تواند پاسخ به موقعی بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق ۲ گنبد آهنین را از کار انداختند و ۹۰ درصد موشک‌های ما به اهداف تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد.

وی با بیان اینکه مقابله با رژیم صهیونیستی راهکار سیاسی ندارد اظهار داشت: این رژیم جرات حمله نظامی به کشورمان را ندارد چرا که تاکنون ضربات مهلک از سوی جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرده است.

حیات‌مقدم ادامه داد: رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکاست و مورد حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است و یکی از دلایل حمایت آنها فروش سلاح‌های جنگی به این رژیم اشغالگر است.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی