| کد مطلب: ۲۲۳۰۵

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

در صورت اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی پاسخ ایران سهمگین‌تر خواهد بود

در صورت اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی پاسخ ایران سهمگین‌تر خواهد بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی در پاسخ به «عملیات صادق ۲» گفت: اقدامات بعدی جمهوری اسلامی قطعا تلافی‌جویانه و از نظر وسعت و اهداف برای رژیم صهیونیستی سهمگین و دیگر جایی برای سکونت ساکنین شهرک‌های اشغالی سنگین وجود نخواهد داشت و این پشیمان کننده‌تر از همیشه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی  در خصوص اقدام جمهوری اسلامی در انجام «عملیات صادق ۲» و در جهت پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان در حاشیه نشست علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: عملیات وعده صادق ۲ را با نام «یا رسول الله» به انجام رساندیم. این عملیات پیام های منحصر به فرد داشته و اگر هر عملیاتی راهبردی و تاکتیکی پیام‌های خود را واضح و روشن منعکس نکند عملا آن اقدام عقیم است و این عملیات نیز پیام واضح، روشن و شفاف بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص پیام عملیات صادق ۲ ادامه داد: مردم ایران و همه آحاد جامعه، مسئولان نظام اسلامی در سطوح مختلف از جمله تصمیم‌ساز این پیام را صادر کردیم که به عهد و پیمان خود پایبند است.

وی با یادآوری اینکه روز و زمانی که مهمان ما شهید اسماعیل هنیه در خانه ما توسط رژیم صهیونیستی شهید شد، گفتیم که انتقام سخت، پشیمان کننده، عذاب آور و دردناک در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود، افزود: پیام اول صادق‌الوعده بودن مسئولان ایران بود و دوم پیامی به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه، لبنان، فلسطین، سایر اضلاع این جبهه بود. بارها گفته شد که جمهوری اسلامی حامی و پشتیبان است و سعی کردیم نوع پشتیبانی‌ها را در حد و اندازه و نیاز این جبهه تعریف کنیم و به معنی لشکرکشی نبوده است. ما اعلام کرده بودیم که به وظیفه خود به عنوان عضوی از جبهه مقاومت عمل خواهیم کرد.

عزیزی پیام دیگر این وعده را رفتار عقلایی و منطقی به دور از هیجان و احساسات و غافلگیری در حادثه ترور شهید هنیه عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این عملیات علی‌القاعده باید به این درک رسیده باشد که این شعارها و ادعاهای سالهایی در رابطه با گنبد آهنین و ... مطرح کرد و ارتش خود را قوی جلوه داد، مشاهده کرد که شکست پذیر و مضمحل شونده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ۲۰۰ موشک در مدت زمان کوتاه در مناطق نظامی، پایگاه‌های نظامی، اماکن جاسوسی، اطلاعاتی، رده‌های برخط، رده‌های تاکتیکی و رده‌های پدافندی کار بی‌نظیری است؛ رژیم صهیونیستی مهمان بی‌دفاع را در خانه ما مورد حمله قرار دادند و بعد از آن به مردم، زنان و کودکان غزه و لبنان حمله کردند، بیمارستان‌های آنها را تخریب کردند، جنگ  اصولی دارد و جمهوری اسلامی بر اساس اصول اخلاقی و شرافتمندانه عمل کرد و تنها نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی آنها را هدف قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به «وعده صادق۲» نیز گفت: رژیم صهیونیستی برخی مواقع با انجام خطای تحلیل و محاسباتی، زمینه فروپاشی و سقوط خود را فراهم کرده است، جمهوری اسلامی پیام واضح به آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد؛ به آمریکایی گفته می شود عبرت بگیرند و دیگر نمی‌توانند با استفاده از رژیم صهیونیستی به اهداف خود در خاورمیانه برسد، این رژیم از کار افتاده است و در پیام به رژیم صهیونیستی گفته می شود که باید به این باور برسد که اگر دوباره قصد تکرار اشتباه محاسباتی داشته باشد مراحل و اقدامات بعدی قطعا تلافی‌جویانه و از نظر وسعت و اهداف برای رژیم صهیونیستی سهمگین و دیگر جایی برای سکونت ساکنین شهرک‌های اشغالی سنگین وجود نخواهد داشت و این پشیمان کننده‌تر از همیشه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی