| کد مطلب: ۱۹۴۹۴

کسی مرا به پزشکیان معرفی نکرد

کسی مرا به پزشکیان معرفی نکرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه معرفی اسکندر مومنی به‌عنوان وزیر پیشنهادی کشور می‌گوید: مومنی گفته که هیچ‌کس بنده را به آقای پزشکیان معرفی نکرد بلکه آشنایی بنده با پزشکیان به زمان گذشته و در دانشگاه تبریز باز می‌گردد.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه معرفی اسکندر مومنی به‌عنوان وزیر پیشنهادی کشور به خبرگزاری فارس گفت: «آقای اسکندر مومنی گزینه پیشنهادی وزارت کشور اولین وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.مومنی گفت که هیچ‌کس بنده را به آقای پزشکیان معرفی نکرد بلکه آشنایی بنده با پزشکیان به زمان گذشته و در دانشگاه تبریز باز می‌گردد. از این رو پزشکیان بنده را برای سمت وزارت کشور در نظر گرفت.

وزیر پیشنهادی کشور با تاکید بر وفاق ملی که شعار دولت است، گفت، کابینه پزشکیان تنها کابینه‌ای است که بیشترین استفاده را از کابینه قبل خودش داشته است و ما هم در استان‌ها سیاست‌مان همین است.»

او افزود: «محور بعدی در برنامه ایشان امنیت عمومی بود که گفت، امنیت را با نگاه امنیت سلبی و ایجابی تامین می‌کنیم. در تامین امنیت، سرمایه اجتماعی هم مدنظر ما است.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی