| کد مطلب: ۱۵۱۲۹

اتفاق اصفهان «حمله» نبود

اتفاق اصفهان «حمله» نبود

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با جماران درخصوص اتفاق اصفهان و پاسخ ایران به اسرائیل گفت: «اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد.

رژیم صهیونیستی قبلاً هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان، پاسخ آن‌ها را داده است.»

وی ادامه داد:«حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ما در دمشق یک حمله بدیع و مخالف تمامی کنوانسیون‌ها، حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل بود که جمهوری اسلامی تصمیم گرفت یک جواب قاطع و طبق موازین بین‌المللی به آن‌ها بدهد. لذا طبق مصوبات شورایعالی امنیت ملی و مصاحبه‌هایی که فرماندهان ما انجام دادند، با هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به اماکن و دارایی‌ها، جواب خواهیم داد.»

وی افزود: «در اصفهان پدافند ارتش جمهوری اسلامی به بعضی از اشیاء مشکوک شده بود و به سمت آنها تیراندازی کرده بود و اصلاً در قواره حمله رژیم صهیونیستی نبود. امیدوارم با تمام دیوانگی‌هایی که رژیم صهیونیستی دارد به خاطر منافع کوتاه‌مدت خود هم که شده است، کار دیوانه‌واری انجام ندهد که این‌بار پاسخ جمهوری اسلامی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی