| کد مطلب: ۲۰۷۳۳

اظهارات آمریکا درباره آتش‌بس در غزه برای فریب افکار عمومی است

اظهارات آمریکا درباره آتش‌بس در غزه برای فریب افکار عمومی است

رهبر جنبش انصارالله گفت: آمریکا همان گرایش خصمانه را علیه امت مسلمان دارد که صهیونیست‌ها دارند و حاضر است هر اقدامی علیه کشورهای اسلامی انجام دهد. آمریکا برای تداوم جنایات دشمن هرگونه حمایتی از آن به عمل می‌آورد ولی در عین حال، با طرح اظهاراتی مانند تلاش برای آتش‌بس، در پی فریب افکار عمومی است .

فارس نوشت:

عبدالملک الحوثی ضمن انتقاد از مواضع منفعلانه کشورهای عربی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین گفت: تعهدات اتحادیه عرب و مصوبات کنفرانس‌های رسمی و هیچ چیز دیگری، عرب‌های مسلمان را به حرکت وا نمی‌دارد تا موضع گروهی قطعی برای کمک به فلسطین اتخاذ کنند. خطر علیه مسجد الاقصی روز به روز در حال افزایش است به‌ویژه اینکه امت اسلامی نیز در قبال جنایات دشمن و اقدامات خصمانه آن دچار وادادگی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر سکوت مسلمانان، جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری افزایش یافته است، گفت: آمریکا در خصوص رخدادهای فلسطین، شریک جرم اسرائیل است. آمریکا همان گرایش خصمانه را علیه امت مسلمان دارد که صهیونیست‌ها دارند و حاضر است هر اقدامی علیه کشورهای اسلامی انجام دهد. آمریکا برای تداوم جنایات دشمن هرگونه حمایتی از آن به عمل می‌آورد ولی در عین حال، با طرح اظهاراتی مانند تلاش برای آتش‌بس، در پی فریب افکار عمومی است.

رهبر جنبش انصارالله با تأکید بر اینکه آمریکا، نیروهای مقاومت را مسئول شکست آتش.بس در غزه می‌داند، خاطرنشان کرد: ما قدردان پایمردی و ایستادگی نیروهای مجاهد در نوار غزه و کرانه باختری هستیم. موضع‌گیری برخی دولت‌ها و رژیم‌های عربی، همدستی با دشمن اسرائیلی برای همکاری با آن و هدف قرار دادن ملت فلسطین است. اگر ملت و مجاهدان فلسطینی بخشی از حمایت غربی را که دشمن از اسرائیل داشت، به دست می‌آوردند، روند جنگ، گونه دیگری بود.

وی با اشاره به عملیات شهادت‌طلبانه شهروند اردنی علیه نظامیان صهیونیست، گفت: ملت اردن هم‌درد ملت فلسطین هستند. عملیات قهرمانانه شهید اردنی نشان می‌دهد که ملت این کشور همچنان برای کمک به فلسطین، گرایشات صادقانه دارند. اگرچه این عملیات با سلاح ساده‌ای صورت گرفت، ولی تأثیر بسیار زیادی بر روی دشمن اسرائیلی داشته است.

رهبر انصارالله با بیان اینکه عملیات شهید اردنی نشان داد که همچنان ملت‌های مسلمان در قبال فلسطین خود را مسئول می‌دانند، تصریح کرد: جبهه لبنان همچنان در حال شلیک موشک و خمپاره به سمت اسرائیل است. جبهه یمن هم در این جنگ مقدس با تمام قدرت مشغول ایفای نقش است از مهمترین چیزی که در جبهه یمن باید با اشاره کرد این است که آمریکا گفت ناو هواپیمابر روزولت را از خاورمیانه خارج می‌کند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی