| کد مطلب: ۱۹۴۹۵

فیلترشکن‌ها بستر حمله به کشور

فیلترشکن‌ها بستر حمله به کشور

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در چند سال اخیر و پس از افزایش استفاده از فیلترشکن‌ها تحت شدیدترین حملات سایبری قرار گرفتیم و به نوعی با نصب فیلترشکن‌ها بستر حمله به کشور را فراهم کردیم.

ولی داداشی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخ‌ها و توضیحات وزرای پیشنهادی «ارتباطات»، «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «علوم» و «ورزش و جوانان» در جمع نمایندگان این کمیسیون را تقریباً قانع‌کننده خوانده و گفت: «توسعه پهنای باند اینترنت و برقراری اینترنت پرسرعت حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور، پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در مناطقی که آنتن‌دهی وجود ندارد یا ضعیف است، از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات بود که در جلسه با نمایندگان کمیسیون اجتماعی ارائه کرد.»

او افزود: «وزیر پیشنهادی ارتباطات در این نشست به آمار ۶۵ تا ۸۵ درصدی استفاده کاربران ایرانی از فیلترشکن‌ها و چالش‌های جدی امنیتی و فرهنگی رواج بیش از اندازه فیلترشکن‌ها در کشور اشاره کرد.

اینکه در چند سال اخیر و پس از افزایش استفاده از فیلترشکن‌ها تحت شدیدترین حملات سایبری قرار گرفتیم و به نوعی با نصب فیلترشکن‌ها بستر حمله به کشور را فراهم کردیم. البته وزیر پیشنهادی ارتباطات اذعان داشت که این وزارتخانه مجری قوانین به ویژه قوانین فضای مجازی است.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی