| کد مطلب: ۱۸۲۲۹
اختلالات فیلترشکن‌ها و کاهش فروش کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی

اختلالات فیلترشکن‌ها و کاهش فروش کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی

یکی از شرکت‌هایی که خدمات فروشگاه‌ساز و لجستیکی به کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی ارائه می‌دهد، گزارش داده همزمان با تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری و اختلالاتی که برای فعالیت فیلترشکن‌ها رخ داده، فروش کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی طی این مدت تا 25 درصد کاهش یافته است. آنها این موضوع را با رصد میزان ترافیک و دسترسی کاربران به فروشگاه‌های همکار دریافته‌اند و می‌گویند این اختلالات زیرساختی، دسترسی کاربران را دچار افت شدید کرده است.

براساس آخرین گزارشی که دیتاک منتشر کرده، حدود سه میلیون و 700 هزار فروشگاه در اینستاگرام فعال هستند که 33 درصد آنها در حوزه مد و پوشاک، 25 درصد در بخش محصولات آرایشی و بهداشتی و 12 درصد در حوزه فروش خوراکی فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است که فیلترینگ اینستاگرام در سال 1401 تأثیر منفی شدیدی روی فعالیت این فروشگاه‌ها گذاشت، اما با کاهش اختلالات اینترنتی و افزایش استفاده از فیلترشکن که باعث بازگشت کاربران به فضای اینستاگرام شد، فروش این کسب‌و‌کارها تا حدودی بهبود یافت.

دیدگاه

سرمقاله
پربازدیدترین
آخرین اخبار