برنامه تپسی برای افزایش سرمایه
براساس اطلاعیهای که تپسی در کدال منتشر کرده، با اجرای این مصوبه، سرمایه این شرکت از ۲۴۶ میلیارد تومان به دو هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
همین چند ماه پیش بود که خبر فروخته شدن تپسی به یک هلدینگ بزرگ که از بخش کسبوکارهای سنتی میآید، توجهها را به این شرکت معطوف کرد. با خریداری شرکت تپسی، رقیب دیرینه اسنپ، توسط گروه صنعتی گلرنگ و برنامههایی که این گروه برای ورود به بازار غذا دارد، این احتمال میرفت که خبرهای بیشتری از تپسی بشنویم.
جدیدترین خبر هم افزایش سرمایه 713 درصدی این شرکت است که به تصویب هیئتمدیره رسیده است.
براساس اطلاعیهای که تپسی در کدال منتشر کرده، با اجرای این مصوبه، سرمایه این شرکت از 246 میلیارد تومان به دو هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
به گزارش دیجیاتو، این مبلغ قرار است از محل «مطالبات حالشده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته» تأمین شود.
تپسی، هدف از این افزایش سرمایه را توسعه کسبوکار شرکت در ابعاد مختلف، ازجمله افزایش سهم بازار در زمینههای فعلی و برنامههای سرمایهگذاری برای توسعه سرویسهای جدید و بهرهمندی از معافیت مالیاتی اعلام کرده است.