| کد مطلب: ۱۰۷۶۹

مدیران

amani-hamedani_hamid حمید امانی همدانی

درآمد ۴/۴همتی مولدسازی 

دولت امسال 4400میلیارد تومان از محل مولدسازی درآمد کسب کرد. حمید امانی‌همدانی، معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور از درآمد 4400 میلیارد تومانی از محل مولدسازی دارایی‌های دولت در سال جاری خبرداد و به فارس گفت: 100‌درصد درآمد مولدسازی صرف تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام می‌شود. او در پاسخ به این پرسش که امسال قرار است چقدر از محل مولدسازی دارایی‌ها، صرف تکمیل پروژه‌های عمرانی شود؟ اظهار داشت: اعتبارات بودجه عمرانی سال 1402، بالغ بر 375 هزار میلیارد تومان است که از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه 116 هزار میلیارد تومان از اعتبارات به طرح‌های عمرانی اختصاص یافته است. در قانون بودجه سال جاری از محل واگذاری اموال منقول و غیرمنقول به میزان 99 هزار و 500 میلیارد تومان منابع برای موضوع مولدسازی پیش‌بینی شده است که تحقق این منابع در سطح رقم مصوب قابل تحقق نیست.

Saham-Edalat سهام عدالت

پیامک جعلی برای سهام عدالت

انتشار گسترده پیام جعلی واریز سود سهام عدالت و ارسال لینک آلوده موجب شده است تا عده‌ای از خانواده‌ها متضرر شده و از آنها کلاه‌برداری شود. سیدمحمدرضا هاشمی‌نیا، مدیر کل حراست سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ارسال گسترده پیام واریز سود سهام عدالت به شهروندان از طریق سرشماره‌های نامعلوم و جعلی گفت: مدتی است از طریق سرشماره‌های جعلی برای عده‌ای از هموطنان پیام واریز سود سهام عدالت ارسال می‌شود که این سرشماره‌ها متعلق به سازمان خصوصی‌سازی نیست. او ادامه داد: متأسفانه‌ها خانواده‌ها از طریق عابربانک اقدام به دریافت این سود می‌کنند که این موضوع موجب می‌شود تا حساب افراد خالی شود. این مقام مسئول تصریح کرد: در چند ماه گذشته گزارش‌های متعددی از کلاه‌برداری داشتیم که با همکاری پلیس فتا برخی از این کلاهبرداران شناسایی شده‌اند.

rahmani_moslem مسلم رحمانی

پاداش برای خاموش‌کردن بخاری

اگر یک مشترک در تهران، یک بخاری منزل خود را که همواره روشن است به مدت ۴ ساعت در روز خاموش کند، بی‌شک شامل پاداش می‌شود. به گزارش تسنیم، مسلم رحمانی، مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: طبق مصوبه امسال دولت درباره پاداش صرفه‌جویی، فرصت خوبی مهیا شده و اگر مشترکان در بازه زمانی 16 آذر تا 15 اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال پیش 10 تا 35‌درصد کمتر مصرف کنند، از پاداش بیش از 10 برابر قیمت متوسط 3 پله نخست بهره‌مند می‌شوند. او بیان کرد: با این تفاسیر مشترکان نه‌‌تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی به‌عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند و در قبض خود مشاهده خواهند کرد. مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: مثلاً اگر یک مشترک در تهران، یک بخاری منزل خود را که همواره روشن است، به مدت 4 ساعت در روز خاموش کند، بی‌شک شامل این پاداش می‌شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی