| کد مطلب: ۱۰۹۶۷

سیاستمداران

ansari انصاری

طرح عفاف و حجاب بر خلاف سیاست‌های کلی نظام است

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با جماران درباره طرح عفاف و حجاب گفت: «از دید بنده این لایحه یا طرح قانونی در زندگی تمام 85میلیون نفر ملت ایران، تأثیر مستقیم دارد. یعنی تمام زنان و مردان کشور درگیر با این قانون هستند. همه جا این قانون سرک کشیده و برای آن حکم تعیین کرده است.» او ادامه داد: «گرچه به تشخیص همکاران عزیزمان در هیئت عالی نظارت احترام می‌گذاریم و رأی اکثریت حتماً بر رأی یک فرد تقدم دارد ولی شخصاً عقیده من این است که این قانون به شکلی که نوشته شده به‌هیچ‌وجه قابلیت اجرا ندارد و برخلاف سیاست‌های کلی قانونگذاری است.» او همچنین گفت: «چون یکی از ارکان سیاست‌های کلی قانونگذاری این است که باید مصوبات قابلیت اجرا، اثربخشی و ارزیابی داشته باشد. اگر بخواهد آن‌طوری که در مواد این قانون آمده بر اجرای آن سختگیری شود، به تشکیل هزاران و بلکه میلیون‌ها پرونده خلاف با عناوین مختلف مجرمانه برای شهروندان منتهی خواهد شد.»

ghazipoor-(2) قاضی پور

حکومت و نظام مال ماست

نادر قاضی‌پور، فعال سیاسی اصول‌گرا و نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره ثبت‌نامش در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: «نظام و حکومت مال ماست. ما برای بقای نظام خون‌ها دادیم، دوستان و رفقایمان، شهدای عالیقدر مثل حمید و مهدی باکری و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی و سردار کاظمی را دادیم. به این آسانی مملکت را به دست نیاوردیم که به این آسانی با دو عدد نفوذی مملکت را ول کنیم.» او درباره عملکرد مجلس یازدهم و رئیس مجلس گفت: «به نظر من آقای قالیباف در مجلس یک اختناقی به وجود آورده تا نمایندگان نتوانند بیشتر تلاش کنند. به نظر من موفق نبودند تا مشکلات روزمره جاری را عملیاتی کنند تا مردم به رفاه نسبی برسند. آقای قالیباف نتوانست سیاست مجلس را به نحو احسن انجام دهد. آوردن نیروها از خارج از مجلس کار بسیار بدی بود که ایشان انجام داد. بستن میکروفون نماینده بدترین کار بود.»

saliminamin1 سلیمی نمین

هر کسی از مادرش قهر می‌کند لیست می‌دهد

عباس سلیمی‌نمین، تحلیل‌گر سیاسی اصول‌‌گرا در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره ارائه لیست‌های انتخاباتی گفت: «متأسفانه برخی از گروه‌ها مبدع شرایطی هستند که هر کسی از مادرش قهر می‌کند، می‌آید و لیست می‌دهد؛ مثلاً تحت عنوان عدالت‌خواهی یا دیگر عناوین لیست می‌دهند که این وضعیت ناشی از خودبزرگ‌بینی برخی گروه‌هاست. آنها قبح برخی تک‌روی‌ها را شکسته‌اند و این خطری جدی است. مثلاً آقای محصولی اخیراً از معیارها سخن می‌گوید. او اصلاً در جایگاهی نیست که معیار تعیین کند. او اگر معیار تعیین‌ نکند، اتفاقاً گرایش‌ مردم به معیارها بیشتر خواهد بود و واقعاً بهتر است که اینها دم از ترویج معیارها نزنند.» 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی