| کد مطلب: ۶۴۴۸

خبرسازان

خبرسازان

جزئیات فساد ۲۰ هزار میلیاردی

Soroori Parviz

جزئیات فساد ۲۰ هزار میلیاردی

رئیس شورای‌عالی استان‌ها جزئیات کشف فساد ۲۰ هزار میلیاردی در شهرداری را اعلام کرد. پرویز سروری دراین‌باره گفت: «تا پایان سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود. فساد ۲۰ هزار میلیاردی در این دوره مدیریت شهری کشف شد و بخشی از اموال عودت داده شد. این کارها در ادوار قبل مدیریت شهری صورت گرفته بود و در این دوره حق شهر به مردم بازگردانده شد.» او ادامه داد: «۲۰هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده، برگردانده شده است. یکی دیگر از موضوعات، بحث باملند بوده که کار بزرگی است. قیمت آن حدود ۱۴هزار میلیارد تومان بوده، اما قیمتی که برای آن گذاشته بودند ۶۰۰میلیارد تومان بوده است. موضوع دیگر در این فساد ۲۰هزار میلیاردی که کشف شده است بحث پارکینگ چیتگر بود که رقم آن حدود ۴۵۰میلیارد تومان بوده است. این اقدامات در شهرداری تهران آغاز و ادامه دارد و تا پایان سال جاری ۴۰هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری بازگردانده می‌شود.»

سرهنگداودمعظمیگودرزی

کشف ۴۰میلیون داروی غیرمجاز

رئیس‌پلیس فتا پایتخت از کشف بیش از 40میلیون عدد داروی غیرمجاز از انبارهای فروشندگان آنلاین دارو خبر داد. به‌گزارش ایسنا، داود معظمی گودرزی دراین‌باره گفت:‌ «طرح برخورد با فروشندگان دارو در فضای مجازی در روزهای اخیر در دستورکار ماموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و در همین راستا نیز ماموران با انجام رصدهای اطلاعاتی از ارتباطات چرخه توزیع غیرمجاز دارو توسط مجرمان باخبر شدند.» او با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که تیم‌های متعددی در قالب یک شبکه مسئولیت توزیع گسترده داروها در سراسر کشور را دارند، گفت:‌ «این شبکه‌ها مورد شناسایی قرار گرفت. آنها داروهای کمیاب و غیرمجاز را با قیمت‌های نجومی در بازارهای سیاه مجازی به‌فروش می‌رساندند و در مواقعی هم حتی دارو را به دست خریدار نمی‌رساندند.»

toofan

هشدار طوفان به ۲۱ استان

سازمان هواشناسی درخصوص رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک در نقاط مستعد و تگرگ در روزهای پنجشنبه و جمعه برای 21 استان ازجمله تهران هشدار نارنجی صادر کرد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی درخصوص تشدید ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک در نقاط مستعد و تگرگ خبر داد. براساس این هشدار، روز پنج‌شنبه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان، شمال کردستان، اصفهان، یزد، مناطق مرکزی و شمال کرمان و جنوب شرق سیستان و بلوچستان و جمعه ارتفاعات شمال شرق تهران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه‌شمالی سمنان، ارتفاعات کرمان و نیمه‌شمالی خراسان رضوی درگیر این مخاطره جوی خواهند بود.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی