| کد مطلب: ۱۷۶۲۶

یا راهی خواهیم ساخت یا راهی خواهیم یافت

یا راهی خواهیم ساخت یا راهی خواهیم یافت

سیدمحمد مرتضوی، رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان اولین سخنران همایش مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت بود.

او بعد از خوشامدگویی به مهمانان، مسعود پزشکیان را در غیاب‌اش خطاب قرار داد و گفت: اگر ما جامعه فعالان اقتصادی در کنار مسعود پزشکیان ایستاده‌ایم، به دلیل درستکاری، راستگویی و صداقت او در عمل به اصول خود است.

مرتضوی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: آقای پزشکیان قدر خود و مردمی که به شما اعتماد کردند را بدانید، تقسیم عادلانه مشکلات کشور مانند فقر و کاهش فشار قدرت خرید پول، بدون رشد و توسعه ملی ممکن نیست.

به اعتقاد مرتضوی، توسعه ملی از مسیر ارتباط عزتمندانه با دنیا ممکن است. این فعال اقتصادی با تاکید بر همین مسئله، توضیح داد: در یک مسابقه ناعادلانه، غول تورم زندگی کارگرها و بازنشستگان را با مشکل مواجه کرده است. زندگی اقشار کم‌درآمد جامعه سخت شده است و این روند هر روز، بدتر از روز قبل خود را نشان می‌دهد. دولتی که به آن رای می‌دهیم باید لکه‌های ننگین گذشته را پاک کند. هیچ کارگری نباید شرمنده کودکان خود باشد.

او از دولت احتمالی مسعود پزشکیان درخواست کرد: ایست و بازرسی‌های غیرضروری در فضای کسب‌وکار باید از بین بروند. سامانه‌ها و آیین‌های بازرسی موازی، هیچ خاصیتی جز پیچیده‌تر کردن ابعاد فساد، ندارند. این سیستم معیوب تکرارشونده باید در پیش پای تولید برداشته شود. منوط کردن چرخیدن چرخ تولید به سیستم‌های ناکارآمد، اشتباهی بزرگ است.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی