| کد مطلب: ۲۳۰۲۹

تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان در ۳ شهر کشور

تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان در ۳ شهر کشور

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان در شهر‌های تهران و مشهد و اصفهان تشییع می‌شود.

به گزارش هم‌میهن آنلاین؛ سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عباس نیلفروشان گفت: پیکر شهید نیلفروشان در عملیات تفحص پیدا شده و در اولین فرصت به میهن اسلامی انتقال داده خواهد شد.

سردار فدا با بیان اینکه مردم اصفهان همچون همیشه که در تشییع پیکر شهدا از جمله تشییع پیکر شهدا در ۲۵ آبان، تشییع پیکر سرلشکر حجازی، شهید محمدرضا زاهدی و تشییع پیکر دیگر شهدای راه حق حضور داشتند، این بار نیز حماسه خواهند آفرید، افزود: پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان پس از انتقال به کشور تشییع می‌شود.

وی گفت: علاوه بر اصفهان مراسم تشییع پیکر باشکوه شهید نیلفروشان در شهر‌های تهران و مشهد نیز برگزار و در نهایت در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی بعد از انتقال پیکر مطهر شهید نیلفروشان به تهران مقام معظم رهبری نماز میت را اقامه خواهند کرد و بعد از آن پیکر شهید در اصفهان تشییع خواهد شد.

سردار نیلفروشان در سالِ ۱۳۴۵ در اصفهان متولد شد و در ۱۴ سالگی به‌عنوان بسیجی داوطلب به جبهه‌های غرب و سپس جنوب رفت و در طول جنگ ایران و عراق با سمت‌های مختلفی در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و لشکر ۸ زرهی نجف اشرف از جمله فرماندهی دسته، فرماندهی گروهان، فرماندهی گردان، فرماندهی محور و معاونت عملیات لشکر ۸ نجف در زمان فرماندهی احمد کاظمی ایفای نقش کرده‌است.

وی همچنین سابقه ۵ سال حضور در لبنان و سوریه را در کارنامه خود دارد.

این سردار مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در شامگاه روز جمعه ششم مهرماه به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی