| کد مطلب: ۲۲۹۲۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

به زودی شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود

به زودی شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اتفاقات اخیر و جنایت‌های آشکار رژیم منحوس صهیونیستی گفت: نابودی این رژیم، پایان کدخدایی آمریکا است و ما به زودی شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود.

به گزارش میهن آنلاین و به نقل از ایرنا، عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین سیزدهمین جشنواره مالک اشتر (ره) اشراف اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، در جمع دبیران، مسئولان و منتخبان این اداره اظهار داشت: موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم و ملموس در پرتو تلاش‌های کارکنان این مجموعه و در سایه پشتیبانی امیر دریادار ایرانی به بار نشسته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اجرایی شدن طرح های فرهنگی مصباح گفت: دستیابی به ماموریت‌هایی همچون ارتقای هوشیاری و بصیرت کارکنان و خانواده‌ها، افزایش روحیه صمیمیت بین ارتش و سایر نیروهای مسلح و همچنین تعامل اثربخش سامانه عقیدتی سیاسی با سامانه فرماندهی از جمله مواردی است که نیاز به نقشه راه داشت؛ از این رو ۱۶ طرح تدوین و ابلاغ شد.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه طرح های فرهنگی مصباح نقشه راه تحقق بخشی به انتظارات فرهنگی فرمانده معظم کل قوا در ارتش است، ادامه داد: امروز شاهد محقق شدن بخش قابل توجهی از انتظارات رهبری در پرتو اجرایی شدن طرح های مصباح در ارتش هستیم.

وی افزود: میزان پیشرفت برنامه ها ، طرح ها و فرامین نیاز به ابزار دارد که پرسش نامه ها و طرح اشراف، سنجش اقدامات را کارآمدتر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی ادامه داد: نشاط و سرزندگی از ویژگی هایی است که بر اثربخشی اقدامات کمک شایانی می‌کند و این نشاط در سرپنجه ها و یگان های اجرایی بیشتر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اتفاقات اخیر و جنایت های آشکار رژیم منحوس صهیونیستی تاکید کرد: در تقابل کنونی بین حق و باطل و نبرد بین مظلومان فلسطین و رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ باید مواظب باشیم که در سمت درست ماجرا و سمت درست تاریخ باشیم؛ پایان رژیم صهیونیستی، پایان کدخدایی آمریکا است و به زودی ما شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی