| کد مطلب: ۲۳۳۵۴

تجمع در اعتراض به دانشگاه آزاد

تجمع در اعتراض به دانشگاه آزاد

تعدادی از پذیرفته‌شدگان ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه نسبت به افزایش سه‌برابری شهریه‌ها بدون اطلاع‌رسانی قبلی به داوطلبان کنکور، تجمع کرده و لغو افزایش شهریه را خواستار شدند.

تعدادی از پذیرفته‌شدگان ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه نسبت به افزایش سه‌برابری شهریه‌ها بدون اطلاع‌رسانی قبلی به داوطلبان کنکور، تجمع کرده و لغو افزایش شهریه را خواستار شدند. به گزارش ایرنا، حاضران در این تجمع، شهریه رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در سال تحصیلی پیش‌رو نسبت به سال گذشته، بیش از سه‌برابر افزایش یافته و برای هر نیم‌سال از ۳۰ میلیون تومان به هر نیم‌سال ۹۰ میلیون تومان و درمجموع سالی ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

شهریه رشته پزشکی دندانپزشکی و داروسازی در سال اول مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان است. شهریه رشته پرستاری مبلغ ۴۵ میلیون تومان در سال اول است و در سال‌های آتی مشمول افزایش سنواتی خواهد شد. این مبالغ برای دانشجویان جدیدالورود در تهران است و در واحدهای دیگر تا حدود ۱۰ درصد تغییر خواهد داشت. دانشجویان می‌گویند در دفترچه انتخاب رشته، هیچ شهریه‌ای اعلام نشده بود و اگر می‌دانستند این رشته‌ها را انتخاب نمی‌کردند. 

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی