| کد مطلب: ۲۹۰۳

مدیران

مدیران

حساب غیرقانونی وزارت نفت بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد بدحجاب‌ها خدمات بانکی می‌گیرند؟

koochakinejhad jabar

حساب غیرقانونی وزارت نفت

کمیسیون برنامه و بودجه در حال تدوین گزارش تکمیلی و نهایی در مورد عدم اجرای حساب واحد خزانه در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت است. جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: «بیشترین عدم اجرای قانون حساب واحد خزانه، در حوزه وزارت نفت است. حساب‌های این وزارت‌خانه غالباً تحت نظر خزانه‌داری کل کشور نیستند. بنده در حال جمع‌آوری امضا برای اعمال ماده ۲۳۴ در رابطه با عملکرد وزارت نفت به علت عدم اجرای حساب واحد خزانه هستم. براساس ماده ۲۳۴، اسامی تمام دستگاه‌هایی که برخلاف قانون بودجه عمل کرده‌اند و حساب‌هایی در محلی غیر از خزانه بانک مرکزی دارند، در حال استخراج است و بعد از به اتمام رسیدن، آنها را گزارش خواهیم کرد. اکنون مشخص شده که چه دستگاه‌هایی از اجرای این قانون استنکاف کرده و مشخص شده است که وزارت نفت چه میزان حساب غیرقانونی در بانک‌ها دارد.»

bazrriz

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد

مهرداد بذرپاش پس از بررسی صلاحیت در جلسه علنی دیروز مجلس، با ۱۸۷ رای موافق،‌ ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای مأخوذه وزیر راه و شهرسازی شد. در شرایطی مهرداد بذرپاش به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی از مجلس رای اعتماد گرفت که طرح برخی اظهارنظرهای نمایندگان مخالف وزارت او، باعث ایجاد حواشی در مجلس شد. طبق آئین‌نامه داخلی دو نفر موافق و دو نفر مخالف به‌مدت ۱۵ دقیقه زمان برای بیان دلایل خود ارائه دادند؛ محمدجواد عسگری، مجتبی یوسفی و مجتبی توانگر به‌عنوان مخالف و کیومرث سرمدی، حسین حاتمی، مجتبی رضاخواه و مجتبی ذوالنور به‌عنوان موافق وزیر صحبت کردند. وقتی که نوبت به توانگر نماینده تهران رسید، با طرح انتقاداتی از معرفی «بذرپاش» گفت: «آقای نیکزاد، نایب رئیس مجلس با تجربه و تخصص در حوزه مسکن به دلیل عدم همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن پیشنهادات تصدی وزارت راه را نپذیرفت، حالا بذرپاش که نه تخصص و نه تجربه دارد چه چیزی در خود دیده که این پیشنهاد را پذیرفت؟»

salehabadi

بدحجاب‌ها خدمات بانکی می‌گیرند؟

پس از انتشار اخباری به نقل از یک نماینده مجلس در خصوص عدم ارائه خدمات بانکی به افرادی که حجاب کامل ندارند، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شکل گرفت، اما علی صالح‌آبادی گفت: «طبق قوانین شبکه بانکی به تمام هموطنان عزیز خدمات بانکی ارائه می‌کند.» این در حالی است که در فضای مجازی اخباری مبنی بر انسداد حساب بانکی افراد بدحجاب یا عدم ارائه خدمات بانکی به آنها منتشر شده بود. او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در فضای مجازی اخباری درباره جدایی شما از دولت شنیده شده است، گفت: «این خبر کذب محض است.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی