| کد مطلب: ۱۶۸۸۴

بام لند چیتگر کجاست و چه امکاناتی دارد؟

بام لند چیتگر کجاست و چه امکاناتی دارد؟

بام لند چیتگر کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی داشت از مهم ترین مطالبی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بام لند یکی از بهترین محیط های تفریحی تجاری در منطقه ۲۲ تهران است که امکانات و قابلیت های متفاوت و قابل توجه دارد. بام لند یکی از مجموعه های پربازدید در این منطقه است که به واسطه نزدیک بودن به دریاچه چیتگر، روزانه میزبان بازدیدکنندگان بسیاری است.

افرادی که به این مجموعه مراجعه می کنند در واقع با یک تیر دو نشان می زنند، هم از دریاچه زیبا و طبیعت بکر چیتگر لذت می برند و هم از امکانات متفاوت و خاص این مجموعه بهره مند می شوند. در ادامه به بررسی امکانات بام لند و جاذبه های دیدنی این منطقه خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

آشنایی با مجموعه بام لند

بام لند یکی از پربازدیدکننده ترین مجموعه های تجاری تفریحی است که در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع، در 22 تهران و نزدیک به دریاچه چیتگر قرار گرفته است. این مجموعه از بخش های متفاوتی تشکیل شده و به شما این امکان را می دهد که در کنار لذت بردن از هوای دل انگیز منطقه، بتوانید از مراکز خرید معروف نیز دیدن کنید. در این مجموعه 12 ساختمان دو طبقه تعبیه شده که در مراکز خرید آن می توانید انواع کالا خانگی، پوشاک را خریداری نمایید.

این مجموعه عنوان اولین مجموعه خطی خرید در فضای باز ایران را به خود اختصاص داده و تقریبا بخش تجاری این منطقه در 13 هزار متر مربع خلاصه می شود. بام لند را می توان یکی از دیدنی ترین تفریحگاه های تهران معرفی کرد که جذابیت فوق العاده ای در شب دارد. معماری خارق العاده این مجموعه تلفیقی از معماری قدیمی ایرانی است که در کنار برداشت هایی از ستون های تخت جمشید و بادگیرهای یزد، از المان های لوکس و مدرن نیز استفاده شده است.

کافه و رستوران های عالی با پذیرایی فوق العاده، مراکز خرید معتبر و معروف، محیط های فرهنگی، جاذبه های دیدنی اطراف بام لند از نمونه امکانات این منطقه به شمار می آیند. در این منطقه می توانید از مزیت قایق سواری، ماهیگیری نیز بهره مند شده، همچنین می توانید مسیر جذاب پیاده روی آن را برای گپ و گفت دوستانه انتخاب کنید.

بررسی امکانات بام لند

بام لند یکی از مجموعه های در تهران است که بازدید از آن کاملا رایگان و بدون هزینه است، البته برای بازدید از مکان های تفریحی باید بصورت جداگانه بلیط تهیه نمایید. به طور کلی ساعات کاری این مجموعه به شرح زیر است:

مراکز

ساعات کاری در روزهای عادی

ساعات کاری در روزهای تعطیل

کافه ها و رستوران ها

10 صبح تا 12 شب

10 صبح تا 1 بامداد

فروشگاه ها

10 صبح تا 11 شب

10 صبح تا 12 شب

پارکینگ

9 صبح تا 1 بامداد

8 صبح تا 1 بامداد

 

بام لند مجموعه ای از امکانات و خدمات تفریحی تجاری است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ بام لند

در بخش جنوبی بام لند و در نزدیکی خیابان هوانیروز و بلوار صدف، پارکینگ این مجموعه قرار دارد. هزینه استفاده از این پارکینگ به صورت ساعتی محاسبه می شود. برای دسترسی به این پارکینگ باید از بزرگراه همت غرب و از طریق خیابان کاشانی اقدام نمود.

معماری بام لند

این مجموعه شامل 12 ساختمان دو طبقه است که امکانات بسیار متفاوت دارد. از مهم ترین امکانات این مجموعه می توان به معماری و نمای تلفیقی آن اشاره کرد که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است. این مکان بزرگترین مجموعه تفریحی تجاری تهران است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و نمای فوق العاده جذاب دارد.

این مجموعه توسط معماران بزرگ، مرتضی ادیب و مریم یوسفی طراحی شده، این مرکز مجموعه ای ویلایی 12 ساختمان 2 طبقه است. ساختار شکنی در طبقات این مجموعه نقطه جذاب آن به شمار می آید و همین امر سبب افزایش تعداد بازدیدکنندگان شده است. معماری فوق العاده این مجموعه به گونه ای است که در سال 2018 توانست جایزه معماری ویژه Prix Versailles تحت عنوان مسابقات بین المللی کسب نموده است.

مراکز خرید

بام لند چیتگر یکی از معتبر ترین مراکز خرید در تهران را در خود جای داده که در کنار فعالیت تجاری، مراکز تفریحی بسیاری دارد. در این مرکز می توانید بهترین و با کیفیت ترین کالا را خریداری نمایید، به بیان دیگر این مجموعه گزینه ایده آل برای افراد سخت پسند است.

فروشگاه مد و پوشاک

اگر به دنبال استایل جذاب و خاص هستید، حتما به فروشگاه مد و پوشاک مراجعه نمایید. در این مراکز برند های معتبر و مشهور زیادی وجود دارند و شما می توانید پوشاک مورد نیاز خود را از برند های کالینز، منگو، آدولفو دومینگز، ا وی اس خریداری نمایید. از دیگر برند های این مجموعه می توان به اسکای اسکارف، آدیداس، سرژه، سله بن و ... اشاره کرد.

فروشگاه لوازم خانگی و الکتریکی

در میان تفریحات بام لند چیتگر با مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی می توانید از خرید با کیفیت بهره مند شوید. در مجموعه های خرید بام لند امکان خرید برند های معتبر وجود دارد و شما می توانید از کیفیت لوازم الکتریکی و تکنولوژی سام لند و لوازم خانگی تاتی بهره مند شوید.

فروشگاه طلا و ساعت

در بام لند تهران مراکز خرید متفاوت وجود دارد و همین امر سبب شده تا بازدیدکنندگان بتوانند تمام نیاز خود را خریداری نمایند. سواروسکی، سواچ، کیا گالری، ریما گالری از معتبر ترین برند های موجود در این مجموعه به شمار می آیند.

کافه و رستوران بام لند

از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه می توان به وجود کافه ها و رستوران های مجهز اشاره کرد. در این مجموعه ها می توانید از صرف غذا های لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرید. این مجموعه های ساعت کاری مشخص دارند اما در روزهای تعطیل چند ساعت بیشتر میزبان بازدیدکنندگان هستند.

دسترسی به بام لند چیتگر

بام لند چیتگر یکی از بهترین مجموعه های تجاری و تفریحی است، در این منطقه پروژه های ویژه پایه گذاری شده که از مهم ترین آن ها می توان به پروژه شمیم رحمت ۳ منطقه ۲۲ اشاره کرد. این پروژه مجاور بزرگراه آزادگان به سمت جنوب است، همچنین می توان از سمت اتوبان شهید همت و اتوبان شهید حکیم نیز به به ایم پروژه دسترسی پیدا کرد.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی