| کد مطلب: ۱۵۹۲۹

معلم خصوصی دبستان در پونک

معلم خصوصی دبستان در پونک

شما تنها والدینی نیستید که نگران افت تحصیلی یا عدم پیشرفت فرزند خود است. چگونگی تدریس دروس دبستان به‌نوعی که کودک به درس علاقه‌مند شود و بخواهد در مسیر تحصیل قدم‌های محکم‌تری بردارد، اهمیت بسیاری دارد. به‌همین‌دلیل اگر به‌دنبال بهترین معلم خصوصی دبستان در پونک هستید، هدف درستی دارید.

شما تنها والدینی نیستید که نگران افت تحصیلی یا عدم پیشرفت فرزند خود است. چگونگی تدریس دروس دبستان به‌نوعی که کودک به درس علاقه‌مند شود و بخواهد در مسیر تحصیل قدم‌های محکم‌تری بردارد، اهمیت بسیاری دارد. به‌همین‌دلیل اگر به‌دنبال بهترین معلم خصوصی دبستان در پونک هستید، هدف درستی دارید.

در این مطلب راهنمایی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی برای  دانش‌آموزان دبستانی را قرار داده‌ایم. سپس 5 مدرس خصوصی دبستان موفق در تهران را معرفی خواهیم کرد. در انتها نکاتی را بیان می‌کنیم. در نهایت باتوجه‌به مطالب این مقاله بهترین معلم خصوصی دبستان در تهران را پیدا خواهید کرد.

راهنمای انتخاب بهترین معلم خصوصی دانش آموزان دبستانی

2

بچه‌های دبستانی نسبت به بچه‌ها در سایر مقاطع تحصیلی چون راهنمایی و دبیرستان نیازهای متفاوت‌تری دارند. به‌همین‌علت شما باید راهنمایی برای انتخاب مدرس خوب برای مقطع ابتدایی داشته باشید تا ویژگی‌های مدرس انتخاب شده را با نکات راهنما مقایسه کنید و از تصمیم خود مطمئن شوید.

شناخت هدف و نیاز فرزند؛ معیاری مهم برای شناخت بهترین مدرس خصوصی دبستان

در مقاله‌های معتبری چون چگونه معلم فیزیک عالی را پیدا کنیم که در سایت thebalancemoney  منتشر شده و مقاله انتشار پیدا کرده در سایت tutor.peardeck به‌عنوان راهنمای معلم‌ها برای تدریس، شناخت هدف و نیاز مهم‌ترین عامل موفقیت مدرس و دانش‌آموز است.

اهمیت این موضوع برای شما به‌عنوان والدین دانش‌آموزان بیشتر می‌شود. در واقع باید پیش از انتخاب مدرس بدانید که هدف از ثبت‌نام فرزند برای آمادگی امتحان تیزهوشان است یا قبولی در امتحانات پایان سال. بهترین معلم خصوصی باتوجه‌به به دو هدف متفاوت ذکر شده، تفاوت خواهد داشت. به‌همین‌دلیل باید نیاز فرزند خود را با توانایی مدرس و نظرات انطباق دهید و سپس انتخاب کنید.

بررسی روش‌های تدریس؛ تعیین‌کننده تناسب مدرس با روحیات فرزند شما

کودکان در دوره دبستان بیش از هر دوره دیگری نیاز به انگیزه برای درس خواندن دارند. درواقع قانع کردن کودک برای آنکه از دنیای بازی به سمت تحصیل کشیده شود، نیاز به انگیزه خواهد داشت. به‌همین‌دلیل بهترین مدارس دبستان شهرک غرب معمولا از معلم‌هایی که از روش‌های تدریس نوین و سرگرم‌کننده استفاده می‌کنند، بهره می‌برند. درنتیجه باید روش‌های تدریس مدرس را باتوجه‌به روحیه و توانایی فرزندتان بررسی کنید. برخی از بهترین روش‌های تدریس برای بچه‌های دبستانی در بخش زیر فهرست شده است:

  • روش فعالیت محور که روشی برای آموزش همراه با بازی کردن و تجربه‌های علمی است.
  • روش تدریس نمایشی که برنامه آموزشی آن براساس نشان‌دادن چگونگی حل مسائل با استفاده از ابزارهای آموزشی است.
  • روش بازی و سرگرمی که به‌عنوان یکی از بهترین روش‌ها شناخته می‌شود. این روش آموزش همراه با لذت است. در این سبک آموزش کودکان علاوه‌بر یادگیری درس، مهارت‌های آموزشی را نیز یاد می‌گیرند.

در مقاله منتشر شده در سایت wyzant تحت عنوان مهارت‌های ضروری برای مدرس فیزیک، مدرسی موفق خواهد بود که باتوجه‌به نیاز دانش‌آموز از روش‌های خلاقانه تدریس استفاده کند. درواقع در این مقاله انعطاف مدرس برای تعیین روش تدریس و حتی گاهی تغییر برنامه آموزشی بسیار اهمیت دارد.

معرفی 5 معلم خصوصی دبستان در پونک

3

پلتفرم‌های مطرحی در ایران چون استادبانک، ایران مدرس، تدریس خصوصی سلام و استاد سلام فعالیت دارند. این پلتفرم‌ها معیارهای کنترلی مشخصی برای همکاری معلم‌های خصوصی خود در مقاطع متفاوت در‌نظر گرفته‌اند. به‌همین‌دلیل باتوجه‌به پیشنهادهای پلتفرم‌ها می‌توانید مسیر انتخاب معلم خصوصی مناسب دبستان در پونک را ساده‌تر پیش روید. در ادامه 5 معلم خصوصی دبستان در پونک را براساس لیست پیشنهاد استاد بانک بررسی خواهیم کرد.

مریم مجد؛ مدرس خصوصی دبستان یکی از برترین اساتید استادبانک

مریم مجد با 134 نظر از نظرات شاگران قبلی و حدود 3284 جلسه تدریس خصوصی به‌عنوان استاد برتر و vip در استادبانک حضور دارد. این استاد بزرگوار علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌کند. تخصص مریم مجد تدریس دبستان در شاخه ریاضی‌ است، بااین‌حال سایر دروس دبستان را نیز تدریس می کند. براساس توضیحات و نظرات این مدرس روش تدریس خود را با توانایی دانش‌اموز منطبق می کند و از روش‌های نوین برای نتیجه گرفتن بهتر نیز بهره می‌برد. هزینه هر جلسه تدریس 90 دقیقه‌ای مریم مجد برای پایه ابتدایی یک میلیون و بیست هزار تومان است.

عادله مراغه چی؛ معلم خصوصی ریاضی دبستان در پونک

اگر می‌خواهید برای قبولی در آزمون تیزهوشان فرزندان از کمک مدرس خصوصی استفاده کنید، عادله مراغه چی انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدرس ریاضی ابتدایی 10 سال تجربه تدریس در مدارس عترت و آلاء را در رزومه خود دارد و براساس نظرات شاگردان قبلی امتیاز 4.82 از 5 را در رزومه خود کسب کرده است. هزینه تدریس خصوصی در پونک برای استفاده از خدمات استاد مراغه چی 580 هزار تومان است.

یاسمن زربخش؛ برترین معلم خصوصی گروه ابتدایی در زمستان 99

یاسمن زربخش کارشناس ارشد فیزیک حدود 7 سال در آموزشگاه‌های تدریس خصوصی و مدارس درس داده است. براساس سوابق تحصیلی و تجربیات معلم قبولی‌های بسیاری در مدارس برتر کشور دیده می شود. یاسمن زربخش امکان برگزاری کلاس در منزل یا آموزشگاه را به‌صورت حضوری دارد و حدود 1539 جلسه موفق در استاد بانک داشته است. برای آشنایی بیشتر با این مدرس می‌توانید ویدئو معرفی وی را در صفحه پروفایل مشاهده کنید. هزینه هر جلسه خصوصی 90 دقیقه‌ای این مدرس 720 هزار تومان تعیین شده است.

استاد بانک؛ مرجعی معتبر برای انتخاب بهترین معلم خصوصی دبستان در پونک

دیگر نیاز نیست مثل گذشته دهان‌به‌دهان راجع‌به بهترین معلم خصوصی دبستان برای فرزند خود بپرسید. فقط کافی است وارد سایت استاد بانک شوید و باتوجه‌به به نیاز فرزند خود، رزومه مدرس، نظرات درج شده دانش‌آموزان و والدین قبلی تصمیم بگیرید. استادبانک تلاش کرده است که بهترین معلم‌های خصوصی ابتدایی تهران را گردهم آورد تا انتخاب برای شما ساده‌تر شود. همچنین با استفاده از فیلترهای موجود در سایت می‌توانید برترین مدرس‌ها براساس نظر دانش آموزان یا استاد بانک را مشاهده کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی