| کد مطلب: ۱۲۵۰۵

مزایای آلاچیق آلومینیومی

مزایای آلاچیق آلومینیومی

آلاچیق آلومینیومی مقاومت بالایی دارد. این آلاچیق تخصوص برای مناطق با آب و هوای شرجی مناسب است. در این مطلب درمورد ویژگی ها و برتری های این آلاچیق صحبت می کنیم.

آلاچیق آلومینیومی

آلومینیوم راهی برای استفاده بی دردسر و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری آلاچیق ها در آب و هوای ساحلی و شرجی است.

این آلاچیق نیاز به نگهع داری هایی مثل سمباده زدن و یا رنگ کردن در هر سال را ندارند برای همین زحمت و هزینه نگه داری را کاهش می دهند. در عین حال نسبت به آلاچیق های دیگر سبک تر و کارآمدتر هستند و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. این آلاچیق می تواند نوسازی مقرون به صرفه ای است برای خانه شما باشد!

آلاچیق آلومینیومی یا چوبی؟

آلاچیق های آلومینیومی به اندازه آلاچیق های چوبی جذاب هستند، با تطبیق پذیری بیشتر، دوام بهتر و نگهداری کمتر. آلومینیوم برای طراحی طرح‌های مدرن‌تر که برای محوطه‌سازی شهری مناسب‌تر هستند، ایده‌آل است.

اگر به طرح چوب علاقه دارید یا ترجیح شما آلاچیق چوبی است اما فضای مد نظر شما مناسب استفاده از آن نیست، می‌توانید با استفاده از طرح های موجود آلاچیق آلومینیومی را از نظر ظاهری شبیه‌ به چوب سفارش دهید تا همچنان ظاهری کلاسیک یا سنتی داشته باشد. این کار باعث می شود که آلومینیوم برای هر طراحی یا کاربرد مناسب باشد.

آلاچیق های آلومینیومی را هم می توانید بصورت آماده و هم به صورت سفارشی خریداری کنید. در هر دو حالت بسیار بادوام هستند و می توانند در برابر هر نوع آب و هوایی مقاومت کنند و همانطور که مد نظر شما بوده است طراحی و ساخته شود.

شرکت آلباتروس پرگولا به عنوان یک برند مطرح و مورد اعتماد در زمینه طراحی و ساخت انواه سازه‌های متحرک مانند سقف متحرک پارچه ای، شیشه‌ای، آلومینویمی، همچنین دیوار متحرک و انواع آلاچیق مدرن، آماده خدمت‌رسانی و مشاوره رایگان در تمامی زمنیه‌های مرتبط با دیوار، سقف و پنجره متحرک به هموطنان عزیز در سراسر ایران است.

انواع آلاچیق آلومینیومی

آلاچیق های آلومینیومی هم مثل سایر الاچیق ها می توانند متصل به سازه طراحی شوند یا بصورت مستقل و ایستاده باشند. می توانند با سقف متحرک طراحی شوند یا اینکه کاملا مسقف باشند. می توانند طرح سنتی داشته باشند یا مینیمال و مدرن.

آلاچیق آلومینیومی در اندازه های مختلف ساخته می شود. با توجه به استحکام بالای این آلیاژ، می توانید سبک های باریک تر و شیک تری نسبت به چوب سفارش دهید، بدون اینکه دوام و مقاومت آن کم شود.

با درک و آشنایی بیشتر مردم از مزایای و کاربردهای فراوان آلاچیق در معماری و طراحی محوطه سازی، تقاضا برای این سازه ها افزایش می یابد. با استفاده از آلومینیوم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هر سازه‌ای که به مشتری تحویل می دهید استحکام و ماندگاری بالایی دارد، که باعث صرفه‌جویی در هزینه و نگهداری مشتریان می‌شود.

همچنین آلاچیق آلومینیومی امکان سفارشی سازی بیشتر، دوام بهتر، طول عمر بالاتر، و سبک ها و پرداخت های بیشتری را نسبت به آلاچیق چوبی دارد. قبلا بصورت سنتی همیشه آلاچیق چوبی گزینه اول بود، اما نیاز شهرها و محوطه سازی ها تغییر کرده است.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به هرچه مدرن‌تر شدن این نوع آلاچیق کمک کند، استفاده از انواع پنجره برقی است. مثلا با استفاده از یک پنجره گیوتینی که با ریموت باز و بسته می‌شود می‌توان کاربری آلاچیق را در فصل‌های مختلف سال بهبود داد.

به همین دلیل مصالحی که مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به تطبیق و تغییر با شرایط روز را دارد. این مساله آلومینیوم را به انتخاب مناسب تری نسبت به چوب برای ساخت آلاچیق های تجاری و شهری تبدیل می کند.

جمعبندی

استحکام آلومینیوم آن را به گزینه ای مقاوم و انعطاف پذیر برای ساخت آلاچیق تبدیل کرده است. تنوع ساخت از نظر اندازه یا شرایط آب و هوایی، مستقل یا متصل بودن آلاچیق و امکان انتخاب طرح و رنگ این آلاچیق را به یکی از محبوب ترین مدل ها بخصوص برای فضاهای شهری تبدیل کرده است.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی