| کد مطلب: ۲۱۳۸۹

یمن: غافلگیری‌هایی برای اسرائیل داریم که دل مؤمنان را خنک خواهد کرد

یمن: غافلگیری‌هایی برای اسرائیل داریم که دل مؤمنان را خنک خواهد کرد

وزیر دفاع یمن گفت: نیرو‌های مسلح این کشور در حمله به رژیم صهیونیستی و استفاده از انواع تسلیحات کوتاهی نخواهد کرد و یمن غافلگیری‌هایی برای اسرائیل دارد که دل مؤمنان را خنک خواهد کرد.

خبرگزاری فارس نوشت: 

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن که ظهر امروز (یکشنبه)، در مراسم رژه فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های افسری این کشور سخنرانی می‌کرد، گفت: «نهاد‌های نظامی در زمینه آماده‌سازی، آموزش و به‌روز‌رسانی سامانه‌های صنایع نظامی به منظور آمادگی برای تحولات جدید به‌سرعت در حال توسعه هستند.»

وزیر دفاع یمن ادامه داد: «ما در تلاش برای تربیت گروهی نظامی-دفاعی هستیم که قادر باشد معادله سیاسی و نظامی را [به دشمن]تحمیل کند و از حاکمیت جمهوری یمن در تمام خاک کشور محافظت نماید..»

محمد ناصر العاطفی گفت: «ما به دنبال تداوم ضربات دردناک در عمق [تشکیلات نظامی]دشمن صهیونیستی هستیم. دیگر دشمن اسرائیلی پیش از هرگونه حماقتی در خصوص یمن درباره تبعات هزاران چیز می‌اندیشد.»

العاطفی ادامه داد: «جزئیات متغیرات سیاسی، نظامی و ژئوپلیتیک در منطقه را زیرنظر داریم و آماده تمام چالش‌های این برهه هستیم.»

وزیر دفاع یمن همچنین اظهار داشت: «همان‌طور که در‌های یافا و ام‌الرشراش اشغالی (بندر ایلات) را کوبیدیم، به در هم کوبیدن لانه صهیونیست‌ها ادامه خواهیم داد.»

او همچنین گفت: «در حمله با موشک‌های بالستیک، مافوق صوت، کروز و پهپاد‌ها علیه دشمن کم نخواهیم گذاشت. ما در جنگی علنی، حساس و طولانی‌مدت به سر می‌بریم و تمام احتمالات برای تقابل را در نظر داریم.»

محمد ناصر العاطفی در عین حال گفت: «به دشمن صهیونیستیِ جنایتکار قول غافلگیری‌های بیشتری را می‌دهیم که دل مؤمنان را خنک کند.»

وزیر دفاع یمن در پایان اظهار داشت: «کسانی که برای سال دهم همچنان ملت را تحت محاصره قرار داده‌اند و با آنها خصومت دارند، باید بفهمند که صبر راهبردی ما کمتر شده است و این برای آنها خطرناک است. متجاوزان و مهاجمان باید به‌سرعت برای خروجشان از خاک یمن و جزایر برنامه‌ریزی کنند. به آنها هشدار می‌دهیم که طعم تلخ آمادگی نظامی ما را خواهند چشید.»

 

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی