| کد مطلب: ۱۷۶۱۴

به خاطر یک مشت پول بیشتر

به خاطر یک مشت پول بیشتر

علیرضا بیرانوند به‌رسم هر سال به‌بهانه افزایش رقم قرارداد، با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و قراردادش را بازهم یکطرفه فسخ کرد.

فسخ قرارداد او در سال گذشته باعث شد دو هوادار پرسپولیس سکته کنند، چراکه شایعاتی مبنی بر انتقال او به استقلال شنیده می‌شد که درنهایت این اتفاق رخ نداد.

او درخصوص روزهای پرالتهاب سال گذشته طی اظهارنظری عجیب گفته بود که اشکالی ندارد، مردم دو روز سرگرم شدند! بیرانوند حالا در اقدامی عجیب بازهم قراردادش را فسخ کرد چراکه معتقد است باشگاه پرسپولیس از پاداش فصل گذشته به او همچنان بدهکار است.

این درحالی‌است که بیرانوند ۱۰۰ درصد از قرارداد ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی خود را دریافت کرده است. او که در حال حاضر به ترکیه سفر کرده، قرار است در بازگشت به ایران با باشگاه تراکتور مذاکرات نهایی خود را انجام دهد.

راه برای بازگشت او به پرسپولیس تقریباً بسته شده، چراکه هواداران پرسپولیس این‌بار به شکلی متحد، مخالف بازگشت سنگربانی هستند که شرایط باشگاه را درک نکرده است.

بیرانوند هفته گذشته گفته بود، یک فصل دیگر قرارداد دارد و به‌هیچ‌عنوان باشگاه را تحت فشار نمی‌گذارد که این صحبت او هم ۱۸۰ درجه برعکس از آب درآمد. هوادار سکته کند تا بازیکن به پولش برسد، این رسم فوتبال ایران است.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی