| کد مطلب: ۱۸۳۰۱

امکانات هتل ویند آف لارا آنتالیا چه هستند؟

امکانات هتل ویند آف لارا آنتالیا چه هستند؟

آنتالیا شهری توریستی است و هتل های زیادی برای اقامت در آن وجود دارند که از جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به هتل های یوآل اشاره کرد. به‌خصوص اگر این هتل ها نزدیک به دریا باشند، اقامت در آن‌ها فراموش‌نشدنی خواهد بود.

هتل ویند آف لارا آنتالیا ازجمله هتل هایی است که به‌دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها، می‌توانید اقامتی دلچسب را در آن تجربه کنید. این هتل یوآل و پنج‌ستاره است و امکانات فوق‌العاده خوبی را به مسافران خود ارائه می‌کند. در ادامه، به معرفی این هتل، امکانات و خدمات آن برای مسافران می‌پردازیم.

معرفی هتل ویند آف لارا آنتالیا

هتل ویند آف لارا آنتالیا از هتل های پنج‌ستاره و لوکس در آنتالیا و واقع در منطقه لارا، یکی از بهترین مناطق شهر آنتالیا است. این هتل به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب و مجاورت به دریا، در میان توریست‌ها و گردشگران محبوبیت زیادی دارد و جزو اولین انتخاب‌های مسافرانی است که در بودجه خود محدودیتی ندارند.

این هتل با برخی از جاذبه‌های گردشگری شهر آنتالیا نیز تنها چند دقیقه فاصله دارد که این ویژگی، دیگر عامل محبوبیت هتل در میان مسافران است. در کنار تمام این موارد، یوآل‌بودن هتل نیز یک برتری نسبت به هتل های اطراف محسوب می‌شود.

خدمات و امکانات رفاهی هتل ویند آف لارا

اقامت در هتل ویند آف لارا، هرگز شما را پشیمان نمی‌کند، به‌خصوص اگر برای تفریح به آنتالیا سفر کرده باشید و انتخاب اقامتگاهی که حداقل امکانات رفاهی را داشته باشد، برای شما حائز اهمیت باشد. یکی از اصلی‌ترین امکانات رفاهی این هتل، پارک آبی و استخرهای روباز و سرپوشیده آن است که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران هتل قرار دارد. ساحل اختصاصی از دیگر امکانات این هتل محبوب است که برای قدم‌زدن عصرگاهی، پیاده‌روی و ورزش در هوای آزاد و شب‌نشینی و لذت‌بردن از صدای دریا، یک مکان عالی محسوب می‌شود.

این هتل برای کودکان هم امکانات مناسبی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به استخر و اتاق بازی مخصوص کودکان اشاره کرد؛ همچنین، منوی غذایی مجزایی برای کودکان در منوی رستوران این هتل وجود دارد تا تغذیه کودکان خود را با غذاهای سالم انجام دهید. این هتل خدمات نگهداری از کودک را نیز به خانواده‌ها ارائه می‌کند تا درصورت نیاز به خروج از هتل، دغدغه‌ای بابت فرزند دلبند خود نداشته باشید.

اگر برای کار و برگزاری جلسات کاری به آنتالیا سفر می‌کنید نیز جای نگرانی نیست؛ زیرا در هتل ویند آف لارا، سالن مخصوص جلسات و اتاق کنفرانس با تمام تجهیزات و امکانات وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در طول اقامت در این هتل، امکان استفاده از سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد هم برای مسافران وجود دارد. این هتل برای معلولین نیز تمام نکات ایمنی را در نظر گرفته و فضایی مناسب برای رفت‌وآمد آن‌ها را فراهم کرده است.

رستوران‌های هتل ویند آف لارا

از جذابیت‌های هتل ویند آف لارا، می‌توان به رستوران‌های آن اشاره کرد که امکان سرو انواع غذای ترکی، بین‌المللی، دریایی، گیاهی و ... در آن‌ها وجود دارد. رستوران بین‌المللی هتل به نام اقیانوس، انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌کند. پذیرایی در این رستوران به دو شیوه آلاکارت و بوفه انجام می‌شود. در کنار غذا، می‌توانید از سرو انواع نوشیدنی‌ها نیز لذت ببرید.

به‌جز رستوران اقیانوس، 4 رستوران اصلی دیگر هتل نیز همه‌روزه به مهمانان خدمات ارائه می‌کنند که در یکی از آن‌ها صرفا غذاهای ترکی و در یکی دیگر صرفا غذاهای دریایی سرو می‌شوند. به‌جز رستوان، چند کافی‌شاپ نیز در داخل و محوطه بیرونی هتل وجود دارند که امکان صرف انواع نوشیدنی در آن‌ها وجود دارد.

اتاق‌های هتل ویند آف لارا

هتل ویند آف لارا، دارای 273 واحد اقامتی است که همه آن‌ها امکانات کاملی مانند روم‌سرویس، وای‌فای رایگان، تهویه هوای مطبوع و ... را در اختیار دارند. اتاق‌های این هتل از 2 تا 3نفره متغیر هستند و تنها درصورتی‌که یک نفر اضافه داشته باشید، امکان درخواست سرویس برای او وجود دارد. در زمان رزرو اتاق جهت اقامت در این هتل، باید به نوع اتاق توجه کنید. بعضی از اتاق‌ها دارای چشم‌انداز رو به دریا هستند و برخی دیگر به مناظر اطراف دید دارند. انواع اتاق‌های این هتل پنج‌ستاره عبارت‌اند از:

  • اتاق استاندارد دونفره با یک تخت دبل

  • اتاق استاندارد با 2 تخت توئین و یک مبل تختخواب‌شو

  • اتاق استاندارد 3نفره با 2 تخت توئین و یک مبل تختخواب‌شو

  • اتاق اکونومی 2نفره با 1 تخت دبل و یک مبل تختخواب‌شو

  • سوئیت خانوادگی با 1 تخت دبل و 2 تخت تک‌نفره

  • سوئیت گرند با 1 تخت دبل، 2 تخت توئین و چشم‌انداز رو به دریا

به‌جز امکانات گفته‌شده، در تمام اتاق‌ها حمام اختصاصی نیز وجود دارد که لوازم بهداشتی موجود در آن مانند دمپایی، شامپو، صابون و ...، به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند؛ همچنین، اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت نیز هستند. تراس بزرگ و اختصاصی در همه اتاق‌ها از دیگر امتیازات اتاق‌های این هتل است که امکان سرو صبحانه رایگان در آن وجود دارد.

اقامتی به‌یادماندنی در آنتالیا با رزرو هتل ویند آف لارا

هتل ویند آف لارا یکی از هتل های آنتالیا است که تجربه اقامتی به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. این هتل با امکانات عالی و خدمات حرفه‌ای، در کنار پرسنل آموزش‌دیده و مجرب، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران برای اقامت در شهر آنتالیا است. رزرو هتل آنتالیا را می‌توانید ازطریق سیستم رزرواسیون فلای تودی انجام دهید. در این سیستم، تمام هتل های آنتالیا برای شما نمایش داده می‌شوند و بعد از انتخاب یکی از میان آن‌ها، می‌توانید خرید خود را نهایی کنید؛ همچنین، امکان خرید بلیط هواپیما آنتالیا، به‌طور هم‌زمان از فلای تودی نیز وجود دارد که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی