| کد مطلب: ۱۸۱۳۰
هایپرها زیرنظر اتحادیه باشد

هایپرها زیرنظر اتحادیه باشد

فعالیت و نوع تبلیغات هایپرها باید زیر نظر اتحادیه‌های مربوطه قرار گیرد تا هنگام بروز مشکل بتوان از حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده دفاع کرد.

محمدهادی کمالیان، رئیس اتحادیه فرش ماشینی و موکت تهران از چالش‌ بزرگ تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان فرش ماشینی به ایلنا گفت: با ظهور و بروز هایپرها و به‌خصوص تبلیغات آن‌‎ها در صداوسیما، تولید، توزیع‌ و خرده‌فروشی با مشکل روبه‌رو شده و این هایپرها فرش با کیفیت‌تر و ارزان‌تر را عرضه می‌کنند اما طبیعتاً این خرده‌فروشی‌ها توانایی پرداخت هزینه‌های تبلیغات این‌چنینی را نداشته و از بازار عقب می‌مانند.

او اضافه کرد: با برگزاری جلسات متعدد سعی داشتیم صدای اعضای صنف را فریاد بزنیم اما نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. از مسئولین باید پرسید که چرا در مورد این فروشگاه‌ها در بخش وام‌دهی یا ساعت کاری تسهیل‌گری اتفاق می‌افتد. بانک‌ها وام با مبلغ بسیار پایین به واحدها پرداخت می‌کنند اما همت‌ها و هزارها میلیارد وام به راحتی به این مجموعه‌ها پرداخت می‌شود.

دیدگاه

ویژه اقتصاد
  • عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ گفت: این کمیسیون مصوب کرد ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در سال ۱۴۰۴ به…

  • گرانفروشی بلیت هواپیماها، چارترفروشی، فعالیت غیرقانونی سایت‌های فروش و نایاب شدن بلیت‌ها در عرضه دقیقه نودی با چند…

  • اخیراً واشنگتن‌پست فیلمی کوتاه منتشر کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده را در باشگاه گلف بین‌المللی…

آخرین اخبار