| کد مطلب: ۱۷۸۸۱

سیتی سنتر دیرا: بهترین مرکز خرید برای خانواده‌ها در دبی

سیتی سنتر دیرا: بهترین مرکز خرید برای خانواده‌ها در دبی

مراکز خرید دبی ترکیبی از مدرنیته و سنت هستند. در کنار بازارها و مراکز خرید سنتی این شهر که اغلب در بافت قدیم آن دارند، مجتمع‌های لوکس و فوق‌العاده‌ای نیز وجود دارند که معماری آن‌ها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. یکی از مراکز خرید لوکس این شهر، مرکز خرید سیتی سنتر دیرا یا دیره است که در سفر خود به دبی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای راحتی سفر، یکی از هتل های دبی را مانند هتل سیتی سیزنز دبی که در نزدیکی مراکز خرید این شهر قرار دارند برای اقامت انتخاب کنید تا رفت‌وآمد به مراکز خرید به‌خصوص سیتی سنتر دیرا را به‌راحتی انجام دهید.

معرفی سیتی سنتر دیرا

پیشرفت‌های دبی در چند سال اخیر این شهر را به یکی از لوکس‌ترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است. از آسمان‌خراش‌های بلند گرفته تا مراکز خرید مجهز و لاکچری، هر کدام سهمی در تبدیل این شهر به یک مقصد لوکس و خاص گردشگری دارند. یکی از مراکز خرید اصلی این شهر که جزو مراکز لوکس و مدرن آن نیز محسوب می‌شود، سیتی سنتر دیره یا دیرا است. این مرکز خرید بعد از دبی‌مال و امارات‌مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی نیز به‌حساب می‌آید و ازنظر وسعت و امکانات و همچنین تنوع محصولات، جزو مهم‌ترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود.

سیتی سنتر دیرا در سال ۱۹۹۵ در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع احداث شد و در طول این سال‌ها همواره جزو محبوب‌ترین مراکز خرید در میان مسافران و ساکنین دبی بوده است. ازجمله دلایلی که باعث محبوبیت این سیتی سنتر می‌شود، می‌توان به حضور برندهای مطرح دنیا در آن اشاره کرد. در این مرکز خرید، چیزی حدود ۳۵۰ فروشگاه وجود دارد که بیشتر آن‌ها شعبه برندهای مطرح دنیا مانند IKEA و H&M هستند.

امکانات رفاهی سیتی سنتر دیرا

سیتی سنتر دیرا در لیست ۱۰ مورد اول مجهزترین مراکز خرید دبی قرار دارد و علاوه‌بر فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، امکانات و خدمات رفاهی متعددی نیز در آن وجود دارند و گردشگران علاوه‌بر خرید، امکان استفاده از این خدمات را نیز دارند. ازجمله امکانات رفاهی این مرکز خرید می‌توان به سالن سینما اشاره کرد. پارک تفریحی سرزمین جادو، رستوران و کافی‌شاپ نیز از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع هستند.

این مجتمع دارای یک هایپرمارکت بزرگ نیز هست که برای خرید روزانه می‌توانید به آن مراجعه کنید. امکانات رفاهی این مرکز خرید به موارد گفته‌شده محدود نمی‌شوند و امکانات دیگری مانند وای‌فای رایگان، اتاق بازی و نگهداری از کودک، محل شارژ موبایل، صرافی، نمازخانه، اتاق مخصوص سیگار و ... نیز در این مرکز خرید برای مسافران فراهم شده است.

از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به فاصله نزدیک آن با بهترین هتل های دبی، مانند هتل سیتی سیزنز دبی اشاره کرد. سیتی سنتر دیرا تنها ۵ دقیقه با هتل سیتی سیزنز دبی فاصله دارد؛ درنتیجه بلافاصله بعد از خرید می‌توانید به هتل بازگردید و وسایل خود را در آنجا قرار دهید.

معرفی فروشگاه‌های سیتی سنتر دیرا

همان‌طورکه گفته شد در سیتی سنتر دیرا چیزی حدود 350 فروشگاه وجود دارد که انواع مختلف محصولات را عرضه می‌کنند. ازجمله محصولاتی که در این مرکز خرید به‌فروش می‌رسند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشاک: از مهم‌ترین فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به فروشگاه‌های پوشاک اشاره کرد که انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را عرضه می‌کنند. به لطف وجود لباس‌فروشی‌های متعدد که اغلب شعبه‌ای از برندهای مطرح هستند، این مرکز خرید یکی از بهترین مکان‌ها برای علاقه‌مندان به مد هم محسوب می‌شود. فروشگاه‌های پوشاک سیتی سنتر دیرا، محصولات برندهایی مانند کلوین کلین، تد لاپیدوس، مالدینی، زارا و ... را ارائه می‌کنند.

  • لوازم الکترونیکی: از دیگر محصولاتی که در این مرکز خرید عرضه شده و فروش بالایی هم دارند، می‌توان به لوازم الکترونیکی اشاره کرد. انواع لپ‌تاپ، تلفن‌همراه و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی این مرکز خریداری کنید. فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی سیتی سنتر دیرا نیز عرضه‌کننده محصولات برندهای مطرح هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کول گجت، سامسونگ و ... اشاره کرد.

  • اسباب‌بازی: در مرکز خرید دیرا می‌توانید انواع اسباب‌بازی‌های معروف و به‌روز تولیدشده توسط بهترین برندها را نیز خریداری کنید. ازجمله برندهایی که محصولات آن‌ها در فروشگاه‌های مخصوص اسباب‌بازی این سیتی سنتر ارائه می‌شود، می‌توان به سانریو اکسپرس اشاره کرد.

  • زیورآلات: برندهای مطرح عرضه‌کننده زیورآلات مانند کورنر، دیور، بریتلینگ و ... نیز در سیتی سنتر دیرا دارای شعبه و نمایندگی هستند و محصولات خود را عرضه می‌کنند. در میان انواع زیورآلاتی که در این مرکز خرید به‌فروش می‌رسند، ساعت‌های لوکس جزو محبوب‌ترین‌ها هستند و یک گزینه گران‌قیمت اما فوق‌العاده برای سوغاتی نیز محسوب می‌شوند.

خرید بهترین محصولات از لوکس‌ترین مراکز، تجربه متفاوت سفر به دبی

اگر به خرید از مراکز لوکس علاقه دارید، حتما سفر به دبی را در برنامه خود قرار دهید؛ زیرا لوکس‌ترین و خاص‌ترین مراکز تجاری، در این شهر آسیایی وجود دارند. برای سفر به دبی و بازدید از مراکز تجاری لوکس این شهر، ابتدا باید بلیط هواپیما دبی را خریداری کنید، البته قبل از آن باید وضعیت اقامتگاه خود را مشخص کنید.

برای انتخاب اقامتگاه، پیش از هر چیز باید با بهترین هتل های دبی آشنا شوید. برای مثال، هتل سیتی سیزنز دبی یکی از اقامتگاه‌های خوب این شهر است که تمام امکانات رفاهی لازم را به مسافران ارائه می‌کند. جهت رزرو هتل دبی و تهیه بلیط هواپیمای این شهر با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از خدمات فلای تودی استفاده کنید. رزرو و تهیه بلیط و هتل از فلای تودی هم به‌صورت اینترنتی و هم به‌صورت تماس با پشتیبانی، امکان‌پذیر است.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی