| کد مطلب: ۱۷۳۷۳

بهترین مراکز فروش آجرنما کجاست؟ معرفی 5 بورس فروش آجر نما + تلفن

بهترین مراکز فروش آجرنما کجاست؟ معرفی 5 بورس فروش آجر نما + تلفن

امروزه استفاده از آجرنما در صنعت ساخت و ساز و معماری نسبت به گذشته بسیار گسترده‌تر شده است و علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی، در طراحی دکوراسیون محیط بیرون نیز کاربرد دارد. این موضوع باعث شده است تا پیدا کردن مراکز فروش آجر نما از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

خرید آجر باکیفیت می‌تواند باعث افزایش زیبایی و دوام نماکاری شود و انتخاب بهترین مرکز فروش آجرنما باعث می‌شود تا از این جهت خیالتان راحت گردد. از طرفی آشنایی با معتبرترین مراکز فروش آجر در کشور باعث می‌شود تا راحت‌تر به خرید انواع آجرنما بپردازید.

دفتر فروش آجر نما

افراد و شرکت‌های مختلفی در کشور به طراحی و تولید انواع آجر نما می‌پردازند و مراکز فروش بسیار زیادی نیز برای فروش این محصول وجود دارد. در ادامه با برترین مراکز فروش آجر نما در کشور آشنا خواهید شد:

۱- آجر اصفهان ملکیان

یکی از بهترین مراکز و فروشگاه‌های آجر، آجر اصفهان ملکیان است که بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع مصالح نماکاری از جمله آجرنما دارد. این نمایندگی آجر انواع مختلفی از آجر از جمله آجرنما، آجر نسوز،آجرنما سفید و آجر لفتون را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند. شما پیش از خرید آجر از این فروشگاه می‌توانید با کارشناسان و متخصصین مجرب واحد فروش مشورت کنید و از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

3

آجر اصفهان ملکیان توانسته است با ارائه انواع آجرها رضایت اکثریت کاربران و مشتریان خود را به دست آورد. هدف اصلی این فروشگاه، ارائه باکیفیت‌ترین محصولات آجری در کنار قیمت مناسب است. ارائه گزینه‌های متنوع در این مجموعه باعث شده است تا کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آجرهای دلخواه خود را انتخاب کرده و برای خرید اقدام کنند.

 

اطلاعات تماس:

  • آدرس فروشگاه آجر اصفهان ملکیان: اصفهان، امام خمینی، هیئت امنای منطقه صنعتی دولت آباد
  • آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/brickco.ir
  • وب سایت فروشگاه: https://ajorisfahan.com
  • شماره تماس: ۰۳۱۴۵۸۳۷۸۰۰ – ۰۹۱۳۴۶۰۴۱۰۰

2- مرکز فروش نیک نما

نیک نما یکی دیگر از مراکز فروش آجر نما در کشور است که از سال 1397 در زمینه فروش انواع آجر نما فعالیت دارد. این مجموعه، انواع محصولات نماکاری، ساخت و ساز، آجر نما و غیره به بازار عرضه می‌کند و تمامی محصولاتش از برندهای معتبر و مطرح تهیه شده‌اند. هدف اصلی مرکز فروش نیک نما، حذف واسطه‌های فروش مصالح و عرضه این محصولات با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است.

از ویژگی‌های مرکز فروش نیک نما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت درب کارخانه و بدون واسطه
  • درج به‌روزترین قیمت‌ها
  • کنترل کیفیت بار از زمان پخت، بسته‌بندی و تحویل به مشتری توسط تیم کنترل کیفی
  • ارسال به سراسر ایران با ماشین‌های مجموعه نیک با کمترین کرایه ممکن و بیمه‌نامه

اطلاعات تماس:

  • آدرس فروشگاه نیک نما: اصفهان، شهرک صنعتی حبیب آباد، خیابان شالباف
  • وب سایت فروشگاه: http://niknama.net
  • آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/niknama
  • تلفن تماس: ۰۳۱۳۲۶۹۸۵۸۴۵ و ۰۳۱۳۶۹۶۵۲۵۵۸

3- فروشگاه آجر آنلاین

اگر قصد دارید تا به انواع آجرنما دسترسی داشته باشید و از یک مرکز بورس فروش آجر نما خریداری کنید، می‌توانید به فروشگاه آجر آنلاین مراجعه نمایید. مشتری مداری و داشتن اخلاق حرفه‌ای باعث شده است تا این مجموعه جزو آجرفروشی‌های محبوب در کشور باشد.

لازم به ذکر است که فروشگاه آجر آنلاین علاوه بر فروش انواع آجر، به فروش و عرضه محصولات جانبی از جمله چسب آجر، پودر بندکشی آجر، محلول شست‌وشوی آجر و محلول نانو نیز می‌پردازد. شما می‎‌توانید برای خرید این محصولات می‌توانید علاوه بر مراجعه حضوری، به فروشگاه آنلاین یا وبسایت مجموعه مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

آجرنماها در انواع مختلفی در بازار تولید می‌شوند و رنگ، سایز و طرح مختلفی از آن‌ها وجود دارد. بسیاری از طراحان و مهندسین ساختمانی از انواع آجرهای نسوز نما به صورت تصادفی استفاده می‌کنند تا علاوه بر توجه به زیبایی و شکیل بودن نماها، از مزیت مقاومت بالای این نوع آجرها و ویژگی جذب آب مناسب آن‌ها بهره‌مند شوند.

اطلاعات تماس:

  • آدرس فروشگاه آجر آنلاین: مشهد، محله شریف، خیابان شهید ستاری ۴/۲ (شهید قانع ۸/۵)، خیابان شریف ۹ (شهید ستاری ۴)، پلاک ۳۲/۰، طبقه همکف
  • وب سایت فروشگاه: https://ajoronline.com
  • تلفن تماس: ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱

4- شرکت آجر وندا

شرکت آجر وندا یکی از معتبرترین مراکز فروش آجر نما در کشور است که بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید انواع آجرهای قزاقی، قلمدانی، آجر پلاک، آجر L و آجرهای سفارشی دارد. محصولات تولید شده توسط شرکت آجر وندا علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، در مراحل تولید از متریال دوست‌دار محیط زیست استفاده می‌کنند و این باعث شده است تا آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نکند. 

شرکت آجر وندا در قم فعالیت دارد و چند سالی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع آجرنما از جمله آجرنما طوسی، آجرنما سفید و غیره فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که محصولات شرکت آجر وندا از استانداردهای مختلفی پیروی می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید انواع آجر علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت اینترنتی و تنها با پر کردن فرم آنلاین وبسایت اقدام نمایید.

اطلاعات تماس:

  • آدرس شرکت آجر وندا: قم، خیابان امام رضا (ع)، مجتمع تجاری فردوس، طبقه همکف، پلاک ۱۶۶
  • وب سایت فروشگاه: http://vendabrick.com
  • تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۹۴۲۹۳۵

5- شرکت آجر نما چین

شرکت آجر نما چین یکی دیگر از مراکز معتبر فروش آجرنما در کشور است که به عرضه محصولات و آجرنماهای ارزان و البته باکیفیت می‌پردازد و تاکنون توانسته است تا رضایت اکثریت مشتریان و کاربران خود را دریافت کند. این فروشگاه آجر بیش از 25 سال سابقه در زمینه فروش آجر نما دارد و از خط تولید اتوماتیک آجر و کوره‌های پخت تونلی و پخت سریع برای تهیه آجر بهره می‌برد. از ویژگی‌های مهم این شرکت می‌توان به به کارگیری بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز، بهره‌مندی از کادر فنی متخصص و پشتوانه 50 سال تجربه در تولید آجر اشاره کرد.

اطلاعات تماس:

  • آدرس شرکت آجر نما چین: اصفهان، زینبیه، کیلومتر ۶ جاده حبیب آباد
  • وب سایت فروشگاه: https://namachin.ir
  • آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/nemachinco
  • تلفن تماس: ۰۳۱۳۵۴۹۳۰۰۱۶
سخن پایانی

به منظور خریداری بهترین برند آجر نسوز نما باید به مراکزی مراجعه کنید که در این زمینه از سابقه قابل قبولی برخوردار هستند. محبوبیت چنین مصالح خاصی موجب شده است تا فروشگاه‌های گوناگونی اقدام به فروش انواع آجر نسوز نما کنند؛ اما تنها برخی از آن‌ها به کسب رضایت خاطر شما اهمیت می‌دهند. شما عزیزان می‌توانید محصولات معتبرترین برندهای تولیدکننده آجر نسوز نما را در فروشگاه «آجر اصفهان ملکیان» تهیه کنید. با ده سال سابقه فعالیت، ما برترین انتخاب شما کاربران گرامی در زمینه خرید انواع آجرها هستیم. تضمین کیفیت و کم‌ترین قیمت ممکن را از ما بخواهید.

فروش آجرنما

آجرنما در دنیای امروز جزو انتخاب‌های هوشمندانه برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان است و تنوع بالای این محصول به ما اجازه می‌دهد تا بهتر به طراحی دیزاین مد نظر خود بپردازیم. رسیدن به هدف تنها زمانی امکان‌پذیر است که به سراغ محصولات باکیفیتی برویم و از بهترین آجرنما برای طراحی دیزاین استفاده کنیم. آشنایی با مراکز فروش آجر نما باعث می‌شود تا این امکان برای شما در دسترس باشد. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه را دارید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در مجموعه آجر اصفهان ملکیان ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی