| کد مطلب: ۱۷۱۰۰

معرفی 3 تا از لوکس ترین ویلاهای کردان برای برگزاری تولد

معرفی 3 تا از لوکس ترین ویلاهای کردان برای برگزاری تولد

لوکس ترین ویلاهای کردان با فضاهای شیک و امکانات عالی، برای برگزاری تولدی خاص و بی‌نظیر مناسبند. از بین این ویلاها، سه مورد برجسته را برای شما معرفی کرده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این ویلاها و برگزاری یک تولد شگفت‌انگیز، ادامه مطلب را بخوانید.

کردان، نگین گردشگری غرب تهران، با آب و هوایی خنک و دل‌انگیز، طبیعت بکر و سرسبز و ویلاهای لوکس و مجلل، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خاص، به‌خصوص تولد، تبدیل شده است. اگر به دنبال مکانی ایده‌آل برای برگزاری تولدی رویایی و خاطره‌انگیز هستید، کردان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به همین منظور در این مقاله، به معرفی 3 تا از لوکس‌ترین ویلاهای کردان برای برگزاری تولد می‌پردازیم.

ویلا استخردار چهارباغ کردان، بهترین انتخاب برای جشن تولد

ویلا استخردار چهارباغ کردان، در روستای سنقرآباد قرار گرفته است و به دلیل آب و هوای مطبوع، طبیعت سرسبز کردان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در نزدیکی تهران به شمار می‌رود. این ویلا، دارای استخری اختصاصی است که می‌توانید در هر فصل سال، از آن لذت ببرید.

این ویلای زیبا با 3 اتاق مستر و امکانات کامل همچون: 4 سرویس فرنگی و 4 حمام، اقامتی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای شما و همسفرانتان رقم خواهد زد. ویژگی‌های این اقامتگاه عبارتند از:

  • ظرفیت: این ویلا تا ۱۰ نفر ظرفیت را شامل می‌شود.
  • پارکینگ روباز: برای پارک ۶ خودرو در محوطه ویلا پارکینگ روباز تعبیه شده است.
  • دسترسی آسان: این اقامتگاه که دارای ۴۰۰ متر زیر بنا است، در طبقه همکف واقع شده و برای افراد سالمند، کودکان و افراد دارای معلولیت مناسب است. (توجه: برای دسترسی به طبقه دوم، ۱۲ پله وجود دارد)
  • تصفیه ۲۴ ساعته و اتوماتیک: برای راحتی شما، سیستم تصفیه به صورت ۲۴ ساعته و اتوماتیک برای استخر در نظر گرفته شده است.
  • نگهبان ۲۴ ساعته: نگهبان ۲۴ ساعته در محوطه این اقامتگاه، برای امنیت و آسایش خاطرتان حضور دارد.

امکانات رفاهی دیگر

  • آشپزخانه مجهز
  • سیستم صوتی و تصویری
  • بالکن با چشم‌اندازی زیبا
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • آلاچیق و باربیکیو
  • جکوزی
  • فوتبال‌دستی

این ویلای لوکس در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا واقع شده است. با اجاره ویلا سه خوابه استخردار آبگرم چهارفصل چهارباغ کردان، تولدی خاطره‌انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

اجاره ویلا سه خوابه استخردار آبگرم چهارفصل چهارباغ کردان

تجربه‌ای متفاوت از تولد در ویلا چهارفصل عمارت آبشار کردان

عمارت آبشار کردان، یکی از مشهورترین ویلاهای شهرک زعفرانیه در منطقه کردان است که به جهت ارائه امکانات رفاهی کامل و خدمات بی‌نظیر، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در ویلا را برای شما رقم خواهد زد. امنیت و آسایش، اولویت اصلی ویلا چهارفصل عمارت آبشار کردان است. به همین منظور این ویلا با 420 متر زیربنا، مجهز به دوربین مداربسته در درب ورودی و پارکینگ است تا شما با خیالی آسوده از اقامت خود لذت ببرید. شما در صورت تمایل نیز می‌توانید دوربین حیاط را غیرفعال کنید.

نگهبانی غیرمستقر نیز برای حفظ امنیت بیشتر شما در نظر گرفته شده است. آلاچیق زیبایی در فضای برکه تعبیه شده است تا بتوانید در هر ساعتی از روز از منظره دل‌انگیز و هوای مطبوع لذت ببرید. این ویلا با ظرفیت 38 نفر، 4 اتاق‌خواب 4 تخت دو نفره به همراه 1 سرویس ایرانی، 4 سرویس فرنگی و 4 حمام، اقامتی راحت و دلنشین را برای شما و همسفرانتان فراهم می‌کند.

این ویلا دارای پارکینگ روباز برای 5 خودرو است تا شما مشکلی برای پارک اتومبیل خود نداشته باشید. این اقامتگاه دوبلکس و دارای 15 پله است. مهمانانی که سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت را به همراه دارند، به این موضوع توجه داشته باشند.

سه خواب در طبقه بالا و یک خواب در طبقه همکف وجود دارد. همچنین، در طبقه همکف سرویس ایرانی و فرنگی تعبیه شده است. درب ورودی ریموت‌دار است تا ورود و خروج به ویلای شما آسان‌تر باشد. با اجاره ویلا چهارخوابه استخردار چهارفصل عمارت آبشار کردان، می‌توانید از اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در دل طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید.

تولدی شگفت‌انگیز در ویلا هیوا کردان

اجاره ویلا دوخوابه استخردار آبگرم هیوا کردان

ویلا هیوا کردان، با امکانات رفاهی کامل و موقعیتی بی‌نظیر در این منطقه، آماده پذیرایی از شما عزیزان است تا طعم شیرین آرامش در طبیعت را بچشید. این ویلا که دارای 100 متر زیربنا است، ظرفیتی تا 10 نفر را شامل می‌شود. این اقامتگاه استخردار، در طبقه همکف واقع شده و دارای 2 پله بوده و سیستم گرمایشی یکی از اتاق‌خواب‌ها، بخاری گازی است.

امکانات رفاهی ویلا هیوا کردان

  • دو اتاق‌خواب مستر با سرویس بهداشتی اختصاصی
  • استخر آبگرم با تصفیه ۲۴ ساعته و اتوماتیک برای آب‌تنی در هر ساعتی از شبانه‌روز
  • پارکینگ روباز برای ۳ خودرو جهت آسودگی خیال شما از بابت پارک خودرو

دسترسی آسان به امکانات

  • فاصله کوتاه ۳ دقیقه‌ای تا سوپرمارکت و نانوایی برای تهیه مایحتاج روزانه
  • دسترسی سریع ۷ دقیقه‌ای به پمپ‌بنزین

آنتن‌دهی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در این ویلا به طور کامل و بدون مشکل انجام می‌شود. اجاره ویلا دوخوابه استخردار آبگرم هیوا کردان، به سایت‌های رزرو آنلاین معتبر همچون جاباما مراجعه کنید. همین حالا چمدان‌هایتان را ببندید و آماده سفری به‌یادماندنی به کردان و تولدی رویایی در این ویلای لوکس شوید.

حال که با معرفی ۳ تا از لوکس ترین ویلاهای کردان برای برگزاری تولد آشنا شده‌اید، می‌توانید بر حسب تعداد مهمانان و نیاز خود برای این جشن، ویلای موردنظرتان را رزرو کنید و شبی خاطره‌انگیز را در ذهن مهمانانتان ثبت کنید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی