| کد مطلب: ۱۵۸۳۶

با معروف ترین بازار موبایل چین آشنا شوید

با معروف ترین بازار موبایل چین آشنا شوید

همین حالا که این مقاله را می خوانید، گوشی در دست خود را مشاهده کنید. فارغ از اینکه برند گوشی شما آیفون و یا یکی از تلفن‌های همراه اندروید محور باشد، بدون شک در کشور چین تولید شده است.

همین مسئله نشان می‌دهد که تولید تلفن‌های هوشمند در چین به صورت روزافزون در حال افزایش است و بازار خرید آنها نیز در این کشور داغ داغ می‌باشد. ولی به منظور اینکه بتوانید حاشیه سود بسیار خوبی از خرید و فروش موبایل در کشور چین داشته باشید، باید بازارهای اصلی این صنعت را شناخته و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم بازار موبایل گوانجو را برای شما مورد ارزیابی در قرارداد و بخش‌های مختلف آن را معرفی کنیم.

لیست بهترین بازارهای عمده ‌فروشی موبایل در چین

بازار موبایل گوانجو تنها با یک ساختمان و یا بازار بزرگ خلاصه نمی‌شود و شما باید مراکز خرید متعددی را مورد ارزیابی قرار داده و بر اساس تامین کنندگانی که در آنجا حاضر هستند، محصولات مد نظر خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، ساختمان پلازا را بسیاری از افراد به عنوان یکی از معتبرترین مراکز برای خرید وسایل جانبی موبایل در نظر می‌گیرند که در آن ممکن است تامین کنندگان موبایل‌های دست دوم نیز وجود داشته باشد. حالا در این مقاله قصد داریم به صورت کلی تمامی این مراکز را مورد ارزیابی قرار دهیم.

شهر دیجیتال الکترونیکی بین المللی ساختمان نانفانگ گوانجو

ساختمان نانفانگ گوانجو که در قلب این شهر قرار گرفته است را بسیاری از افراد به عنوان یکی از معتبرترین و کلیدی‌ترین ارکان فروش وسایل الکترونیکی مخصوصاً موبایل در نظر می‌گیرند که قدمت همکاری آن با تولید کنندگان برتر دنیا به بیش از یکصد سال می‌رسد. پیش از ظهور فناوری‌های موبایل، این ساختمان بیشتر به وسایل الکترونیکی و قطعات مرتبط با آن اختصاص داشت. بعد از بازسازی که در سال ۱۹۹۸ صورت گرفت، ماهیت کلی آن تغییر کرد و امروزه از آن به عنوان بازار موبایل گوانجو یاد می‌شود.

شهر دیجیتال الکترونیک بین المللی جدید آسیا (گوانجو)

یکی از بهترین نمونه های موفق بازار موبایل گوانجو است که نزدیک به ۱۰ سال است فعالیت خود را آغاز کرده و بیشتر به دلیل ارائه خدمات آنلاین و فروش موبایل‌های دست دوم، شناخته می‌شود. شهر دیجیتال الکترونیک بین المللی جدید آسیا (گوانجو) به حدی در چین مشهور شده که بسیاری از تولید کنندگان حاضر در شنزن محصولات دست دوم خود را نیز به این مرکز فروش می‌آورند تا با کمک تامین کنندگان این مرکز سطح فروش خود را افزایش دهند.

بازار عمده فروشی نانتایی گوانجو

اگر مردد هستید از میان بازارهای موبایل گوانجو یکی را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازار عمده فروشی نانتایی را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خود در نظر داشته باشید. در این مرکز می‌توانید محصولات متنوعی را با قیمت عمده فروشی مشاهده نموده و نسبت به وارد کردن آنها اقدام نمایید. حسن حضور در این مرکز فروش، امکان خرید قطعات و وسایل یدکی موبایل است که برای هر موبایل و قطعه‌ای، گزینه‌های مختلف ارائه می‌دهد و می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین محصول را خریداری نمایید. به عنوان مثال اگر به دنبال قطعات یدکی آیفون هستید، هم اجناس اورجینال در این بازار پیدا می‌شود و هم می‌توانید محصولات های کپی را خریداری کنید.

شهر عمده فروشی وسایل الکترونیکی ژونگبی دکسینگ

بسیاری از بازرگانانی که به گوانجو سفر می‌کنند، ژونگبی دکسینگ را به عنوان بازار موبایل گوانجو یاد می‌کنند که اصلی‌ترین دلیل این موضوع وسعت بسیار بزرگ این مرکز است. به گفته بسیاری از کارشناسان، محصولی وجود ندارد که به دنبال آن باشید و در این مرکز نتوانید آن را خرید کنید. اگر بخواهیم از نظر قیمتی ارزیابی کنیم، این بازار نسبت به دیگر گزینه‌ها معمولا گرانتر بوده و باید در هنگام خرید ارزیابی بهتری از تامین کنندگان این مرکز داشته باشید.

بازار عمده فروشی هایین پلازا گوانجو

هایین پلازا گوانجو بیشتر به دلیل موقعیت خاصی که در شهر گوانجو دارد، محبوب شده و می‌توانید از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به سادگی به سمت این مرکز حرکت کنید. در صورت اینکه قصد دارید به صورت عمده و یا خرده فروشی خرید داشته باشید، این مرکز یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریدهای شما به حساب می آید.

پامیکا همراه شما در خرید از چین

در صورتی که قصد دارید از بازارهای چین خرید عمده داشته باشید، شرکت تجارتی پامیکا به عنوان یکی از بهترین مراکز در این عرصه در کنار شما می باشد و کمک می کند تمامی مشکلات را به سادگی کنار بگذارید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی