| کد مطلب: ۱۰۷۸۳

تنوع طرح و رنگ موزاییک برای هر سلیقه در خانه موزاییک

تنوع طرح و رنگ موزاییک برای هر سلیقه در خانه موزاییک

با انواع مختلفی از موزاییک ها می توانید هر طرحی را که دوست دارید، پیاده ساز کنید. هنگام ایجاد کاشی، طرح ها با انواع مختلف مواد، اندازه ها و تکنیک های ساخت، نامحدود می شوند. در حالی که منحصر به فرد بودن طراحی کاشی نقطه قوت آن است، اما به این معنا نیست که وقتی انواع کاشی های زیادی وجود دارد، باید ایده های خاصی داشته باشید تا هر طرحی را منحصر به فرد و زیبا کنید. اجازه دهید وسعت حداقل پنج نوع کاشی مختلف را به شما نشان دهیم که می توانند طرح های بصری خیره کننده ای ایجاد کنند.

 موزاییک های سنگی

هنگامی که مردم به موزاییک فکر می کنند، تمایل دارند آن کفپوش های زیبا و جاودانه را با تکه های ریز سنگ منبت کاری شده تصور کنند که پس از تکمیل، نمای خاص و باشکوهی ایجاد می کنند و شما هنوز هم می توانید الگوهای موزاییکی خارق العاده و طرح های هندسی رنگارنگ را در موزاییک های سنگی پیاده کنید.

موزاییک شیشه ای

موزاییک های شیشه ای می توانند به صورت قطعات کاشی شفاف، مات و آینه ای باشند. آن ها به تابش نور در اتاق کمک می کنند و در برخی موارد اثر درخشانی دارند. موزاییک های شیشه ای آینه ای جلوه ای درخشان دارند که فوراً فضا را زنده می کند و حس خاصی به آن می دهد. نور خورشید یا نور لامپ می تواند سایه ها و جلوه های نوری ایجاد کند که به نظر می رسد قطعات کاشی در نور می رقصند.

موزاییک های حکاکی شده

کاشی های بزرگتر را می توان حکاکی کرد که بسیار فوق العاده می شوند. برای این منظور، طرح های خاصی روی کاشی ها حکاکی می شود که نمای آن ها را مجلل تر می کند. این طرح ها  می توانند پیچیده و عمیق باشند و یا تنها شامل شکل های هندسی ساده باشند.

چرا استفاده از موزاییک را انتخاب کنیم؟

مزایا و عوامل متعددی وجود دارند که باعث می شوند ما خرید موزاییک را انتخاب کنیم. در ادامه به طور خلاصه این نکات را شرح داده ایم.

 

  • قیمت مقرون به صرفه: در خانه های لوکس، قرار دادن کاشی های معرق در تعداد زیادی از اتاق ها هزینه کمتری دارد. این برعکس کاشی های چوبی است که بسیار گران تر خواهند بود. با این حال، اگر ظاهر کاشی های چوبی را دوست دارید، می توانید کفپوش موزاییکی که ظاهری مشابه چوب دارد را با قیمت کمتری تهیه کنید. علاوه بر این، باید بدانید که موزاییک فرش هم به دلیل نمای منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری دارد.

  • طرح های زیبا و متنوع: یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت و استفاده گسترده از موزاییک ها، طرح ها و الگوهای متنوع است. شما می توانید این کفپوش ها را در هر طرح و رنگی و با هر مدلی که دوست دارید تهیه کنید. بنابراین مهم نیست که قصد بازسازی یک خانه قدیمی را دارید و یا می خواهید یک خانه مدرن و لوکس بسازید، در هر دو صورت موزاییک های مناسب برای شما وجود دارند تنها کافیست نگاهی به وب سایت مجموعه خانه موزاییک بیندازید.

  • امکان گرمایش از کف: امکان نصب سیستم گرمایش از کف در زیر این کاشی ها وجود دارد. این برای ماه های زمستان عالی است که منزل شما را به راحتی گرم کند. با این حال، در تابستان که هوا گرم است، احساس خنکی کاشی معرق را نیز دارید.

  • مقاوم در برابر خراش و ضربه: کفپوش موزائیک می توانند آسیب ناشی از هرگونه مواد سنگین یا تیز را تحمل کنند. لازم نیست نگران افتادن چیزی در آشپزخانه باشید زیرا کاشی موزاییک عاری از فرورفتگی باقی می ماند. بنابراین، بسیار بادوام است و به راحتی شکسته نمی شود. ناگفته نماند که می تواند برای دوره های طولانی نسبتا جدید و درخشان به نظر برسد.

  • عدم جذب آب: موزاییک ها می توانند در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. البته ناگفته نماند که این مورد به ویژگی ها، نوع و کارخانه موزائیک  بستگی دارد. در نهایت باید گفت که می توانید از این کفپوش ها در مکان های مختلف نظیر حمام، آشپزخانه، حیاط، پشت بام و ... استفاده کرده بدون اینکه نگران فرسایش و یا آسیب دیدگی آن ها باشید.

  • مقاومت بالا در برابر عوامل طبیعی: یکی از مواردی که می تواند سلامت موزاییک ها را تهدید کند، عوامل طبیعی و شیمیایی هستند. شما با خرید یک موزاییک خوب و باکیفیت می توانید مطمئن شوید که قادر است در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، تگرگ، یخ زدگی، شوینده های شیمیایی، فشار بالا و مواردی از این قبیل دوام بیاورد و به سادگی ترک نخورده و آسیب نبیند

کدام نوع موزاییک برای شما مناسب است؟

حال، سوال بزرگ این است که وقتی با این همه انتخاب فوق العاده روبرو شدید، کدام گزینه برای شما مناسب است؟ به سراغ خرید موزاییک اصفهان برویم و یا موزائیک نانو را انتخاب کنیم؟ برای این انتخاب، ممکن است به کمک یک مشاور طراحی نیاز داشته باشید، یا می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. شما می توانید با مشاهده طرح های دیگر، ایده خوبی از رنگ ها و موادی که برای طراحی خود ترجیح می دهید به دست آورید.

در نهایت همه چیز به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. پس با یک انتخاب عالی همه را حیرت زده کنید. برای این منظور فروشگاه اینترنتی خانه موزاییک آماده است تا بهترین، باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین به شما ارائه دهد. پس تا دیر نشده با مراجعه به وب سایت این مجموعه، مدل دلخواه خود را خریداری نمایید.

سوالات متداول

معایب موزاییک معرق چیست؟

موزاییک های شیشه ای از نظر دوام ضعیف تر از موزاییک های چینی هستند. آن ها به ویژه به ضربه حساس می باشند. حرکات زیر آب در هنگام استفاده از استخر، فعالیت های سرگرم کننده کودکان و عوامل خارجی می توانند به سطح موزاییک های شیشه ای آسیب برسانند. این امر می تواند به مرور زمان باعث ترک خوردن و شکستن موزاییک ها شود.

کاربرد موزاییک ها در کجاست؟

موزاییک یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی موجود در بازار است. این کاشی ها در انواع مختلفی مانند موزاییک سرامیکی، کاشی های ارگانیک، موزاییک های شیشه ای و غیره موجود می باشند که می توانند برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. تنها برخی از کاربردهای موزائیک ها عبارت هستند از پوشش کف و دیوار آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، کف سالن و اتاق ها، پارکینگ، تراس، حیاط، پشت بام، روف گاردن، محوطه و نمای ساختمان ها، کف مراکز تجاری و صنعتی، محوطه سازی پارک ها و خیابان ها، پیاده روها و ... .

موزاییک با کیفیت را از کجا خریداری کنیم؟

همواره پیدا کردن مرکزی معتبر که بهترین و باکیفیت ترین جنس را به متقاضیان ارائه دهد، به عنوان چالش اصلی خریداران شناخته می شود. از این رو ما مجموعه خانه موزاییک را به شما پیشنهاد می کنیم. کارخانه ای با سابقه که سال هاست با فعالیت درخشان در عرصه تولید و فروش انواع کاشی و موزائیک متنوع به مشتریان خود خدمت رسانی می کند. پس شما هم سری به وب سایت این مرکز زده و محصول دلخواه خود را با بالاترین کیفیت و بهترین جنس، با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی خریداری کنید. تنها چند روز پس از ثبت سفارش می توانید آن ها درب منزل تحویل گیرید.

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی