| کد مطلب: ۵۶۸۳

از بازداشت کارمند دفتر زاکانی تا قرار جلب مدیرمسئول همشهری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران روز گذشته ا ز بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران خبر داد. مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور یکصدوچهل‌وچهارمین

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران روز گذشته ا ز بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران خبر داد. مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور یکصدوچهل‌وچهارمین جلسه شورای شهر تهران با اعلام این خبر تاکید کرد: «به تازگی متوجه شدم یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.»
او افزود: «در مبارزه با فساد نباید هیچ‌گونه تبعیضی دیده شود. کسی که آلوده به فساد باشد، قادر نیست که با فساد مقابله کند.» رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران با بیان اینکه قرار بوده پیش از سال 1402 موضوعاتی را از اتفاقات شهرداری مطرح کند، افزود: «دو شب پیش متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.» عباسی با اشاره به اینکه این اولین بازداشت در دفتر شهردار تهران نیست، تاکید کرد: «در سال گذشته نیز برخی در دفتر شهردار تهران بازداشت شدند. سوالاتی مطرح است که چه کسانی، این افراد را وارد شهرداری کرده و به آنها مسئولیت داده‌اند و این افراد با چه کسانی روابط مالی دارند؟» او بیان کرد: «افرادی هستند که از آنها اخاذی شده و مورد ظلم قرار گرفته‌اند. در صورت صلاح‌دید، این افراد آماده هستند، در صحن شورا حاضر شوند.» عباسی با اشاره به اینکه باید این اتفاقات رمزگشایی شود، تاکید کرد: «در صورت تکرار خلاف واقع آن‌هم پشت سر هم تکرار کردن، شاید افکار عمومی را قانع کند؛ اما برای بنده باورکردنی نیست. اگر فردی احساس می‌کند مطالب من خلاف واقع بوده و شهرداری طیب و طاهر است، جلسات آینده شورای شهر وجود دارد و بنده با مستندات حضور خواهم یافت.» همچنین علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران از قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست مدیرمسئول روزنامه همشهری در پی ثبت شکایت فراجا از این روزنامه خبر داد. علت شکایت فراجا از این روزنامه انتشار یک کاریکاتور است.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی