| کد مطلب: ۶۴۶۲

مقامات

مقامات

آب، نان، اقتصاد هدف انقلاب نبود

AlamolHoda

آب، نان، اقتصاد هدف انقلاب نبود

سیداحمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گفت: «هدف ما از انقلاب چه بود؟ آیا هدف این بود که فقط به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد و یک جریان متدین و دین‌مدار در این کشور حاکم شود؟ آیا هدف ما این بود که یک عده مزدور آمریکایی را بیرون کنیم تا خود در قدرت باشیم؟ خیر، هرگز این‌طور نبود.» او ادامه داد: «نه قدرت، نه وزارت، نه امارت و هیچ‌چیز دیگری از این دست، هدف انقلاب نبود، بلکه هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند، روی پای خود بایستند، پیشرفت کنند، جلو بروند، ترقی کنند و به جایی برسند که به دنیا ثابت شود مدیریت سیاسی و اجتماعی بشر باید به دست خدا و نماینده خدا باشد.»

haj aliakbari

گزینه‌های روی میز، زیر میز رفت

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گفت: «دشمن که الان دیگر از هر حیله‌ای فرو مانده است و گزینه‌های روی میزش زیر میز رفته است، تلاش دارد با جنگ نرم این دو نرم‌افزار مهم را آماج حمله قرار دهد. شبیخون فرهنگی را از قبل داشتند اما امروز بیشتر از گذشته دارند کار می‌کنند و اتاق‌های فکر شیطانی‌شان را فعال کرده‌اند. گسترش پوچ‌گرایی و نحله‌های شیطانی و غلبه گفتمان مادی‌گرایی، کاهش عفت و حیای عمومی و عادی‌سازی طلاق و فروپاشی خانواده و کمرنگ کردن یاد امام و شهدا، تاریک نشان دادن آینده و ایجاد درگیری بین نیروهای انقلاب و آحاد مردم و غیره از اقدامات و اهداف آنهاست. هدف آنها نسل جوان و نوجوان ماست.» او ادامه داد: «در این شرایط ملت عزیز همه مسئولند. اما مسئولان کارشان ده‌ها برابر است؛ باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم و از نقطه ضعف‌هایمان عبرت بگیریم و ابتکارات نوین را به عرصه بیاوریم و از ایمان و امیدمان صیانت کنیم.»

Hoseini mehdi

امدادهای غیبی شامل ما می‌شود

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی دولت سیزدهم در یادواره شهدای شهرستان سوادکوه گفت: «اخیراً یکی از سیاسیون دولت قبل گفته است، «باید به اندازه توانایی‌ها آرزو کنیم»، قطعاً اگر چنین حرف‌هایی مبنا قرار می‌گرفت، با امکانات اندک امام و مبارزان هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و استمرار نمی‌یافت و در جنگ تحمیلی به پیروزی نمی‌رسیدیم، بنابراین، این سخنان برای توجیه رویکرد دیپلماسی التماسی گذشته و زیرسوال بردن سیاست متوازن و رو به گسترش آیت‌الله رئیسی است.» او ادامه داد: «بی‌تردید اگر ملت ایران با نگاه شکست‌خورده‌ سازشکاری و تسلیم در برابر قدرت‌های شیطانی حرکت می‌کرد در هیچ حوزه‌ای نمی‌توانست قدم از قدم بردارد درحالی‌که اعتقاد راسخ داریم که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و اینکه امدادهای غیبی و الهی شامل حال مجاهدان راه خدا می‌شود.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی