| کد مطلب: ۱۷۲۷

دروغی مصلحت‌آمیز به که راستی فتنه‌انگیز

دروغی مصلحت‌آمیز به که راستی فتنه‌انگیز

درباره عکسی از الناز رکابی در دیدار با وزیر ورزش

درباره عکسی از الناز رکابی در دیدار با وزیر ورزش

وقتی الناز رکابی بعد از مسابقه نوشته‌ای را در اینستاگرام منتشر کرد و گفت پوشش سهوا دچار مشکل شده است، از دو طرف حرف‌هایی زده شد. عده‌ای برای اینکه آتش اختلاف را کم کنند، سهو الناز را پذیرفتند و عده‌ای هم به رمزگشایی از سخنان او درآمدند و سعی کردند با منقاش از بین سطور حقیقت را بیرون بکشند. از بین همه افرادی که در این باره حرف زدند اما واکنش دو نفر اهمیت بیشتری دارد:

اول. آیت‌الله علم‌الهدی که در خطبه‌های نماز جمعه گفته است: «اخیراً شاهد بودیم که یک دختر فریب‌خورده که در اجرای مراسم سنگ‌نوردی روسری برداشته، کشف حجاب کرده و در پیش چشم همه مردم دنیا آبروی نظام را برده است، به کشور بازگشته و با آقای وزیر ورزش و جوانان دیدار کرده است.»

دوم. حرف‌های آقای وزیر در حاشیه هیئت‌دولت که در جمع خبرنگاران می‌گویند: «ورزشکاران فرزندان این کشور هستند. نه‌تنها ایشان بلکه همه عزیزان و همه اعضای خانواده ورزش. گاهی ما باید نقش پدری داشته باشیم. گاهی نقش بزرگ‌تر، اگر اشتباهی رخ داده سعی در جبران آن کنیم.» ایشان در ادامه، حرف‌های رکابی را که گفته است سهوا چنین اتفاقی افتاده تایید می‌کند.

می‌شود به هر دو واکنش دقیق داشت و پی ماجرا را گرفت و مو را از ماست بیرون کشید و گفت این چه «سهو» است که «عمد» چنین نکند. ولی بعد از خواندن همه واکنش‌ها آن هم در این ایام که از هر طرف که می‌روی جز کینه و نقار چیزی دستگیرت نمی‌شود، بهتر است به نصیحت سعدی گوش کنیم که گفت: «دروغی مصلحت‌آمیز به که راستی فتنه‌انگیز».

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی