| کد مطلب: ۱۰۴۱۴

بررسی بازی فری فایر از قدیم تا الان

بررسی بازی فری فایر از قدیم تا الان

امروزه صنعت بازی های ویدیویی بسیار پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. به طوری که طبق آمار های منتشر شده از سوی وبسایت های بریتان

امروزه صنعت بازی های ویدیویی بسیار پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. به طوری که طبق آمار های منتشر شده از سوی وبسایت های بریتانیایی میزان فروش فیلم های سینمایی کمتر از بازی های ویدیویی در سال گذشته بوده است. در سال های اخیر اما توجه ویژه ای به بازی های عرضه شده برای موبایل های هوشمند شده است. یکی از بازی هایی که توانسته محبوبیت بالایی را در سراسر اینترنت کسب کند بازی فری فایر میباشد.

در ادامه قصد داریم تا هرآنچه که شما قبل از شروع فری فایر نیاز دارید بدانید مانند نحوه خرید جم فری فایر و... را خدمت شما دوستان گرامی بیان کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه بازی فری فایر

بازی فری فایر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی سنگاپوری Garena International Private Limited توسعه داده شد. این گیم در ماه های اولیه انتشار به صورت آزمایشی روی سیستم عامل اندروید عرضه شد و پس از استقبال طرفداران از این بازی برای سیستم عامل های دیگر نیز عرضه شد.

استودیوی سازنده و توسعه دهنده فری فایر به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین استودیو های سازنده بازی های گوشی های هوشمند در قاره آسیا به حساب می‌آید. استودیو Garena International Private Limited در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و اکنون در کشور هایی نظیر مالزی، تایلند، فیلیپین و... شعبه دارد.

بازی فری فایر چیست؟

شما عزیزان در صورتی که قصد خرید جم فری فایر را دارید، باید بدانید که این بازی، یک بازی بتل رویال بوده و شما قادر خواهید بود تا به صورت تیمی و یا تک نفره وارد دنیای بازی شوید. بازی های بتل رویال ژانری از بازی های آنلاین و مولتی پلیر میباشند که تعداد زیادی از بازیکنان وارد یک نقشه میشوند. پس از ورود بازیکنان آنها باید به دنبال منابعی همانند تفنگ و... بگردند تا آنها را در مسیر برنده شدن کمک کند.

بازی فری فایر به بازیکنان خود اجازه میدهد تا از میان طیف وسیعی از تجهیزات و وسایل جنگی ابزار مورد نیاز خود به منظور پیروزی در این بازی را انتخاب کنند. تعداد بازیکنانی که شما باید با آنها رقابت کنید ۵۰ نفر بوده و آخرین بازمانده در این مسابقه برنده میباشد.

images 1700828668 656095fc4c62a

جم فری فایر

حالت های مختلف بازی

قبل از خرید جم فری فایر بهتر است کمی بیشتر در مورد حالت های مختلف بازی اطلاع داشته باشید. شما میتوانید تا با توجه به سلیقه خود و یا افرادی که با آنها بازی میکنید، فری فایر را به صورت گروهی و یا تک نفره تجربه کنید. در حالت گروهی شما عضو یک تیم چهار نفره خواهید بود که وارد نقشه بازی میشوید. اما در صورتی که دوستان شما آنلاین نیستند میتوانید بازی را به صورت تک نفره بازی کنید.

بازی فری فایر اما علاوه بر حالت های ذکر شده در قسمت بالا، دارای حالت سومی نیز میباشد. شما در این حالت که عصر جدید نام دارد، میتوانید از سلاح و یا تجهیزات جدیدتر و همچنین قوی تری استفاده کنید. این حالت در جدیدترین آپدیت بازی به آن اضافه شده است. حالت عصر جدید پس از اضافه شدن به بازی بسیار مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و همین عامل نیز سبب شد تا استودیوی سازنده این بازی اعلام کند که بازیکنان میتوانند انتظار اضافه شدن حالت های جدیدتر و هیجان انگیزتری را نیز به بازی داشته باشند.

شخصیت های بازی فری فایر

یکی از دلایلی که سبب شده است تا بازی فری فایر تا این حد در میان بازیکنان و کاربران محبوب واقع شود، شخصیت های متنوع آن میباشد. شما قبل از ورود به نقشه بازی میتوانید کاراکتر و شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هر یک از کاراکتر های قرار داده شده در بازی قابلیتی ویژه دارند که شما را در پیروزی در نبرد هایتان یاری میکنند. ضمن اینکه شما حین بازی گروهی میتوانید با استفاده از قابلیت های شخصیت خود به دیگر هم تیمی های خود کمک کنید.

یکی از کاراکتر های محبوب این بازی آلو نام دارد. این کاراکتر قادر است تا تجهیزات را به صورت خودکار جذب کند. استفاده از این کاراکتر میتواند برای افرادی که قصد اختصاص دادن وقت زیادی برای لوت کردن منابع ندارند لذت بخش باشد. از دیگر کاراکتر های این بازی میتوانیم به کلو اشاره کنیم. این شخصیت قادر است تا دشمنان شما را ردیابی کند و ردپای آنها را روی زمین شناسایی کند. به این صورت شما به راحتی قادر خواهید بود تا دشمنان خود را شناسایی و نابود کنید!

شاید برایتان جالب باشد بدانید که چهره یکی از شخصیت های این بازی از روی بازیکن معروف فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو الهام گرفته شده است. این کاراکتر در بازی کرونو نام دارد و قابلیت ویژه آن سفر در زمان میباشد. این شخصیت سبب حفاظت از شما و هم تیمی ها میشود به همین سبب نیز بسیاری از افرادی که قصد بازی به صورت گروهی و دسته جمعی را دارند از این کاراکتر در تیم خود استفاده میکنند.

کلی یکی دیگر از کاراکتر های محبوب بازی فری فایر میباشد. این شخصیت سرعت بسیار بالایی داشته و برای کسانی که قصد دارند تا به سرعت در نقشه بازی جابه‌جا شوند مناسب است. قابلیت ویژه کلی شاید در ظاهر ساده به نظر برسد ولی در نبرد ها و یا حین جابه‌جایی بین نقاط مختلف نقشه قابلیت این کاراکتر بسیار کارآمد میباشد.

images 1700828620 656095cc1b8bd

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با تمام اطلاعاتی که قبل از خرید جم فری فایر باید بدانید آشنا کنیم. فری فایر یک بازی کم حجم بوده و برای سیستم عامل های ویندوز، اندروید و IOS منتشر شده است. این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و منتقدان تا کنون نقد های مثبتی را برای این بازی منتشر کرده اند.

جم های خریداری شده از فروشگاه تاپ جم شاپ پس از مدت کوتاهی در اکانت شما فعال خواهند شد. ضمن اینکه سایت ما برای فعال سازی جم ها درون اکانت نیازی به اطلاعات ورود شما به درون اکانت بازی ندارد. شما دوستان گرامی در صورتی که سوال و یا ابهامی در مورد نحوه خرید جم بازی فری فایر داشتید، میتوانید با تیم پشتیبانی وبسایت تاپ جم شاپ تماس حاصل کنید. تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز شبانه روز آماده پاسخگویی به شما میباشند. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع:

https://www.topgem.shop/products/category/freefire

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی