| کد مطلب: ۴۲۸

به خاطر یک مشت دلار

به خاطر یک مشت دلار

روزنامه هم‌میهن ، منتشر کننده آخرین و بروزترین اخبار داخلی و خارجی.

هالک فتوشاپی چگونه از کتک‌خوردن پول درمی‌آورد؟

«او یک کاراکتر فیک است؛ سجاد را آنفالو کنید چون هیچ مدال و موفقیتی در هیچ رشته ورزشی ندارد». این جدیدترین جمله از مربی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی است که سه‌شنبه‌شب در لایوی اینستاگرامی مطرح شد و به نوعی یک «اعتراف تلخ» از سوی کسی است که مربیگری فردی را به عهده دارد که این روزها به‌خاطر شکست مفتضحانه در رینگ بوکس مورد نقد جدی در فضای مجازی قرار گرفته است. حدود شش سال پیش بود که عکس‌های سجاد غریبی در رسانه‌ها منتشر شد که پسر دهه هفتادی در اهواز رویای حضور در مسابقات بدنسازی را دارد. به مرور اما سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی در کنار ورزش، شروع کرد به رجزخوانی برای ورزشکاران خارجی مشهور در فضای مجازی. با همین روند او توانست از سال گذشته مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند. اردیبهشت 1401 اما سکوی پرتاب او بود؛ طوری که سجاد غریبی با یک خبرسازی عجیب توانست بیش از سیصد هزار دنبال‌کننده به مخاطبان خود در اینستاگرام اضافه کند. اما خبر چه بود؟ مبارزه هالک ایرانی با مارتین فورد انگلیسی که یکی از بازیگران هالیوود و بدن‌سازان مطرح کشورش است. این مسابقه قرار بود اردیبهشت امسال در کشور امارات برگزار شود و حتی مراسم معارفه این دو نیز با یک جنجال بزرگ برگزار شد که باز هم سوژه کاربران مجازی شد. در این مراسم که عرف است دو ورزشکار برای یکدیگر کری می‌خوانند، سجاد غریبی با یک مشت به سینه‌اش از سوی مارتین فورد حدود 5 متر به عقب پرتاب شد و به زمین افتاد. بعدها ویدیویی از پشت صحنه این رقابت منتشر شد و مشخص شد همه چیز ساختگی است. در نهایت هم این مسابقه بنا به دلایلی که هیچوقت اعلام نشد لغو شد تا دستاوردش افزایش سیصد هزار نفری دنبال‌کننده‌های هالک فتوشاپی باشد. مارتین فورد در جدیدترین مصاحبه درباره دلیل لغو مسابقه به نشریه «میرر» گفت: وقتی در دبی حضور پیدا کردم و درگیری جزئی داشتیم من نگرانی در مورد احساس و سلامت روانی او داشتم. بعد از لغو این مسابقه اما برای تمام کاربران اینستاگرام مسجل شده بود که آن تصاویری که از سجاد غریبی در فضای مجازی منتشرشده کاملا فتوشاپ است و ما با فردی طرف هستیم که اتفاقا یک بدن کاملا نامتناسب همراه با چربی‌های زیاد دارد!

پای پول وسط است؟

یکی از رسانه‌ها در همان زمان در خصوص اینکه پای پول برای این مبارزه کذایی در میان است، نوشت: «برای مسابقه دوم آوریل سجاد ‌غریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت‌فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی‌ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت‌فروشی انجام می‌شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می‌شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است. این در حالی است که برخی ادعا‌ها می‌گوید او صرفا به واسطه حضور در این رقابت پولی معادل ۳۰۰ هزار‌دلار دریافت می‌کند.» جدیدترین شاهکار هالک فتوشاپی اما به همین یکی دو روز پیش برمی‌گردد که قرار شد با یک ورزشکار قزاقستانی در رینگ بوکس مبارزه کند. این بار اما خبرسازی‌ها کمتر از مبارزه‌ی برگزارنشده‌اش با مارتین فورد بود. صرفا یکی دو ویدیو از هالک(!) منتشر شد که با یک مربی در حال تمرین کردن است و خودش را برای این مسابقه آماده می‌کند. این مسابقه در کمال شگفتی اما در عرض کمتر از یک دقیقه به پایان رسید چراکه هالک ایرانی بجای مبارزه حرفه‌ای، فقط در حال فرار کردن از مشت‌های ورزشکار قزاقستانی بود و به راحتی ناک اوت شد و مسابقه پایان یافت.

لایو اینستاگرامی و افشای فیک بودن هالک!

سه‌شنبه‌شب یعنی 12 مرداد از پیج سجاد غریبی لایوی منتشر شد که مربی او حدود 25 دقیقه در آن صحبت کرد و به انتقاد از مدیربرنامه‌های غریبی پرداخت:«مدیربرنامه‌های سجاد یک فرد غیرورزشی بود و قراردادی را منعقد کرد که در تاریخ یادشده یک مبارزه انجام شود. من کاملا با آن مخالف بودم ولی قرارداد ثبت شده بود. من بازهم مخالف بودم ولی اگر شرکت نمی‌کرد، جریمه می‌شد. به این ترتیب بود که قبول کردم مسابقه بدهد. بازهم تاکید می‌کنم اشتباه از مدیربرنامه‌های او بود که چنین مسابقه‌ای را قرارداد بست. از شما مخاطبین می‌خواهم این ورزشکار فیک را آنفالو کنید چراکه او به هیچ عنوان رسمی و غیررسمی در ورزش جایی ندارد!» در پایان باید دید آیا هالک فتوشاپی به حرف مربی خود گوش می‌کند و فعلا در مسابقه‌ای شرکت نمی‌کند یا بازهم با بستن قراردادهای کلان شاهد رقابت‌های بیشتر او با سایر ورزشکاران هستیم.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی