| کد مطلب: ۱۳۶۱۷

پیشکسوت استقلال:

قهرمان لیگ در دربی مشخص می‌شود

قهرمان لیگ در دربی مشخص می‌شود

بازیکن پیشکسوت استقلال گفت: فکر می‌کنم نتیجه دربی پایتخت، قهرمان فصل جاری لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

به گزارش هم‌میهن آنلاین، ایرنا نوشت:

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص بُرد استقلال تهران برابر استقلال خوزستان، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. استقلال خوزستان در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب کرده و تیم متفاوتی شده است. این ۳ امتیاز قبل از دربی برای استقلال مهم بود و خوشحالم بازیکنان توانستند، با نمایشی جانانانه، مقدمات برتری آبی‌های پایتخت را فراهم کنند. خوشبختانه بلانکو توانست در این بازی مهم گل بزند و شک ندارم او در بازی بعدی مقابل پرسپولیس، بازیکن کلیدی ما خواهد بود.

وی در مورد نقاط قوت تیم استقلال، گفت: بازیکنان با جان و دل برای استقلال بازی می‌کنند و نمی‌توانم از نقاط قوت و ضعف تیم سخن بگویم. استقلال فراتر از حد تصورات بازی می‌کند و افتخار می‌کنم باشگاه بازیکنان با تعصبی در اختیار دارد. امیدوارم این بازیکنان بتواند در روز دربی هم با غیرت بازی کنند تا دل هواداران شاد شود.

پیشکسوت استقلال درباره نیامدن اوستون اورونوف به استقلال و پیوستن به پرسپولیس، یادآور شد: این بازیکن کیفیت خوبی دارد. نمی‌دانم چه شد که او استقلال نیامد و این موضوع نشان می‌دهد مدیریت باشگاه ضعف دارد. شک نکنید این بازیکن اگر در استقلال در کنار بلانکو بازی می‌کرد، در هر بازی شاهد گل‌های زیادی بودیم اما متاسفانه نشد. او اکنون در پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و توانسته برای تیمش موثر باشد. امیدوارم در دربی مدافعان ما بتوانند این بازیکن را کنترل کنند. استقلال بعدها حسرت عدم جذب او را خواهد خورد.

نوری در خصوص صحبت‌های جواد نکونام که مدعی شد بناید از استقلال انتظار قهرمانی داشت، خاطرنشان کرد:‌ نکونام به شدت ناراحت است و متاسفانه فشارهای زیادی را هم تحمل می‌کند. این موضوع هم فقط یک دلیل دارد که عدم سازش مدیریت با سرمربی است. به او حق می‌دهم چنین حرفی بزند، چون باشگاه نتوانست بازیکن جذب کند. با این حال، امیدوارم تیم بتواند در آخر فصل به قهرمانی برسد. بزرگ‌ترین نعمت برای هر مربی این است که هواداران پشت او باشند که خداراشکر همه هواداران از جواد حمایت می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس با نمایش‌های مناسب فعلی نمی‌تواند خطر بزرگی برای استقلال باشد؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم برنده این بازی، ۹۰ درصد راه قهرمانی را می‌رود. از کمیته داوران می خواهم بهترین داور را برای دربی گزینش کند تا حق تیمی از بین نرود. دربی شرایط خودش را دارد و نمی توان تیمی را از قبل برنده دانست.

 

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی