| کد مطلب: ۱۹۷۲۰

همه نکات را مدنظر قرار می‌دهم

همه نکات را مدنظر قرار می‌دهم

طی چند روز اخیر مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان بود.

در این بین روز گذشته نمایندگان موافق و مخالف وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر دادگستری به ایراد نظرات و دلایل خود پرداختند. در این جلسه ابتدا علی آذری، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گزارش این کمیسیون را در خصوص  امین‌حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری قرائت و از موافقت اعضای آن با این وزیر پیشنهادی خبر داد.

پس از آن حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر، فرهاد شهرکی، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند و سلمان اسحاقی، نماینده قائنات و زیرکوه، در مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری به ایراد سخنرانی پرداختند و محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر، فتح‌الله توسلی، نماینده بهار وکبودرآهنگ و محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز و بافق در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری به بیان دلایل خود پرداختند.

پس از آن محمدامین رحیمی در دفاع از خود به تشریح برنامه‌ها و سوابق خود پرداخت و در بخشی از سخنان خود گفت:«تمام موارد و نکاتی که توسط مخالفان، موافقان و نمایندگان در کمیسیون مطرح شد، مدنظر قرار می‌دهم، بی‌تردید در رسیدگی به تمام مسائل همه نکات را مدنظر قرار می‌دهم. اجرای عدالت آرمان همگی ما است که در قانون اساسی متبلور شده است. تعامل و همکاری بین سه قوه را از اولویت‌های خود می‌دانم.»

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی