| کد مطلب: ۱۹۳۰۹

ایران را برای همه می‌خواهیم

ایران را برای همه می‌خواهیم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اولویت ما نگاهی است که آقای پزشکیان دارد. دولت ما دولت وفاق ملی و انسجام با رویکردهای جدید و خردمندانه و استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره امور کشور است.

محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره اولویت‌های معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری، گفت: «اولویت ما نگاهی است که آقای پزشکیان دارد. دولت ما دولت وفاق ملی و انسجام با رویکردهای جدید و خردمندانه و استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره امور کشور است همان‌طور که در ابلاغ آقای پزشکیان آمده است، نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت اجرایی با نگاه به چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و قانون برنامه، وظایف خود را انجام می‌دهد.»

او ادامه داد: «نگاه ما به همه مردم در سراسر کشور یکسان است و ایران را برای همه می‌خواهیم. همه ایران باید در دولت با گرایش‌ها و نگاه‌های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه دولت  متشکل از همه گرایش‌های فکری خواهد بود. ما باید ۸۵ میلیون ایرانی با نگاه‌ها، قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و مناطق مختلف را نمایندگی کنیم. در نهاد ریاست‌جمهوری، قطعاً نیاز است که اساس کار را بر رضایت‌مندی بگذاریم. بر اساس سیاست‌های کلی، حفظ کرامت انسان‌ها و احترام به حقوق مردم، اهمیت دارد.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی