| کد مطلب: ۲۰۰۴۸

نقش طراحی لباس در فیلم‌‏ها

نقش طراحی لباس در فیلم‌‏ها

کتاب «حرفه: سینماگر۳ (طراح لباس)»، نوشته‌ی دبورا نادولمن‌لاندیس، با ترجمه‌ی فرزام امین‌صالحی، در 244 صفحه و با قیمت 320 هزارتومان توسط انتشارات گیلگمش منتشر شده است.

مجموعه کتاب‌های «حرفه: سینماگر»، ترجمه‌ای از مجموعه شش‌جلدی کتاب‌های انتشارات آیلکس بریتانیا در حوزه‌ی سینماست که توسط نشر گیلگمش منتشر شده‌اند.

این مجموعه کتاب‌های آموزشی به‌شیوه‌ی مسترکلاس توسط مهم‌ترین سینماگران تنظیم شده‌اند. عناوین این مجموعه عبارتند از: فیلمنامه‌نویس، تصویربردار، طراح لباس، کارگردان، تهیه‌کننده و طراح تولید که تاکنون سه کتاب نخست در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند و سایر کتاب‌ها در دست انتشار هستند.

سومین جلد از این سری کتاب‌ها مربوط به طراح لباس است که دبورا نادولمن‌لاندیس، طراح لباس و نویسنده آمریکایی آن را نوشته است. در بخشی از متن کتاب آمده است: «لباس‌های فیلم در خدمت دو هدف هم‌سنگ است؛ اولی حمایت از داستان با خلق شخصیت‌ها و آدم‌های واقعی و دومی ترکیب‌بندی‌ها و ایجاد تعادل درون قاب».

کتاب «حرفه: سینماگر۳ (طراح لباس)»، نوشته‌ی دبورا نادولمن‌لاندیس، با ترجمه‌ی فرزام امین‌صالحی، در ۲۴۴ صفحه و با قیمت ۳۲۰ هزارتومان توسط انتشارات گیلگمش منتشر شده است.

حرفه: سینماگر۳ (طراح لباس)

نویسنده:‌ دبورا نادولمن‌لاندیس

مترجم:‌ فرزام امین‌صالحی

انتشارات: گیلگمش

 

 

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی