| کد مطلب: ۱۹۳۷۹

لزوم تعیین تکلیف مجوزهای کسب و کار

لزوم تعیین تکلیف مجوزهای کسب و کار

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف مجوزات کسب و کار در کشور براساس رعایت اصل شفافیت و رعایت حدود قانونی و تسریع در امور تاکید کرد.

باید فضای کسب و کار و اعطای مجوز برای صاحبان مشاغل توسعه یابد. جعفر قادری، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف مجوزات کسب و کار در کشور براساس رعایت اصل شفافیت و رعایت حدود قانونی و تسریع در امور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود: یکی از این بخش‌ها، اعطای مجوز به کسب و کارهای خانگی است.  باید کسب و کارها به چهار هزار و هشتصد و اندی مورد تقسیم شده‌اند. کسب و کارهای مجوز محور، کسب و کارهایی هستند که مرتبط به مسائل محیط زیستی، زمین و ملک، امنیت غذایی و حوزه مالی و... هستند که قطعاً باید نظارت بیشتری در آن خصوص اعمال شود.

نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در خصوص کسب و کارهای خانگی دلیلی برای محدودیت اعطای مجوز وجود ندارد. اگر فردی شرایط را مهیا کرد باید بلافاصله برای وی پروانه صادر شود. در کسب و کارهای مجوز محور با توجه به شرایط خاص مشاغل و قوانین ارائه‌شده باید جواب قاطع مثبت و منفی به آنها به سرعت داده شود.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی