| کد مطلب: ۱۵۸۳۷

پرداخت ارزی بیست پیمنت در ایران

پرداخت ارزی بیست پیمنت در ایران

پرداخت ارزی آنلاین بیست پیمنت در ایران با کمترین کارمزد و کمترین زمان انجام سفارش

پرداخت ارزی آنلاین به روش های مختلفی انجام می شود. شخصیت های حقیقی و حقوقی بسیاری با استفاده از این راهکارها، جهت ارسال پرداخت ها و انجام تراکنش ها با کشورهای دیگر استفاده می کنند. در واقع شناخت خدمات پرداخت ارزی با کمترین کارمزد می تواند راهگشای روابط ارزی بین المللی در میان افراد باشد. اگر به عنوان مثال، به دنبال راهی برای پرداخت ارزی دانشجویی هستید، می توانید راه حل های ذیل را در بیست پیمنت دنبال کنید. 

گزینه های پرداخت ارزی آنلاین

از جمله موارد قابل پرداخت ارزی می توان به پرداخت هزینه آزمون هایی همچون تافل، آیلتس، دولینگو یا PTE اشاره کرد. همچنین در پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی نیز کاربرد دارد. اگر به دنبال راهی مطمئن برای پرداخت هزینه های دانشگاهی در نقاط مختلف دنیا هستید، استفاده از پرداخت ارزی دانشجویی نیز یک راهکار مناسب خواهد بود.

از سویی دیگر، این روش پرداخت برای خرید کالا از سایت های خارجی، کاربرد دارد. کالاهایی که به صورت اورجینال عرضه شده و پس از ثبت سفارش و پرداخت ارزی، به ایران ارسال می شود. از دیگر کاربردهای پرداخت ارزی در بیست پیمنت، می توان به هزینه های سفارت اشاره داشت.

مواردی همچون تاییدیه مدارک و اخذ روادید، از طریق پرداخت ارزی آنلاین در این مجموعه به سهولت امکان پذیر است. خرید دامنه های خارجی و هاست، شارژ گوگل درایو، هزینه حق اشتراک در سایت های خارجی، هزینه های کنفرانس ها و همایش های خارجی، خرید لایسنس، بازی یا نرم افزارهای مختلف از دیگر مواردی است که می تواند با پرداخت ارزی آنلاین صورت گیرد.

روش های رایج پرداخت ارزی آنلاین

برای پرداخت ارزی با کمترین کارمزد، می توان از روش های ذیل بهره برد:

کارت های اعتباری:

کارت های بانکی و اعتباری، از جمله ساده ترین راهکارهای پرداخت ارزی هستند که اغلب در هنگام خرید در فروشگاه های خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. کارت های ویزا و مسترکارت، از جمله معتبرترین کارهای اعتباری برای پرداخت ارزی هستند.

پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های معتبر:

امروزه بسیاری از سرویس های ارائه دهنده درگاه ‌های پرداخت اینترنتی، این امکان را دارند تا از طریق آنها افراد و شرکت ها بتوانند تراکنش های پرداخت ارزی داشته باشند. یکی از معتبرترین آنها که در بسیاری از مراکز و فروشگاه ها پذیرفته شده است، پی پال خواهد بود. این روش پرداخت ارزی آنلاین، به افراد امکان می دهد تا بتوانند ارزهای متنوعی را به نقاط مختلف جهان ارسال کنند.

انتقال بانکی جهانی:

از دیگر روش های پرداخت آنلاین، انتقال وجه از طریق بانک ها به صورت جهانی است. تنها با استفاده از شماره حساب مشخص، می توان به شکل بین المللی وجه را به حساب بانکی مقصد انتقال داد.

ارزهای دیجیتال:

امروزه رمز ارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم نیز امکان ایجاد تراکنش های پرداخت ارزی را دارند. این ارزهای دیجیتال، می توانند به صورت مستقیم و مطابق با فناوری بلاکچین، تراکنش های بین المللی را فراهم سازند.

اسکنرهای کد QR و موبایل:

برای پرداخت ارزی آنلاین، می توان از اسکنرهای کیو آر کد یا اسکنرهای پرداخت موبایل نیز استفاده کرد. این یک روش ساده برای پرداخت ارزی است که در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

واسط های پرداخت:

از جمله شرکت هایی که به صورت واسط جهت ارائه خدمات پرداخت ارزی آنلاین به صورت جهانی فعالیت دارند می توان به زل ،  PAYONEER و  TRANSFERWISE اشاره کرد.

پرداخت ارزی در ایران

از آنجایی که کشور ایران، به دلیل تحریم های اقتصادی، با محدودیت های بانکی همراه است، لذا نمی توان روش های معمول مانند استفاده از کارت های اعتباری بین المللی را در نظر گرفت. از همین روست که اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام پرداخت های ارزی خود، از روش های دیگری استفاده می کنند که رایج ترین آنها شامل موارد ذیل خواهد بود:

خدمات واسطه:

از روش های پرکاربرد برای پرداخت ارزی آنلاین، می توان به خدمات شرکت های واسطه اشاره کرد. این شرکت ها با بهره مندی از آدرس شما در دیگر کشورها، شرایطی را فراهم خواهند کرد تا بتوانید خریدی آسان در سایت های خارجی داشته و محصول سفارشی خود را در ایران دریافت کنید.

در واقع آنها واسطه ای میان فروشگاه و سایت های خارجی و شما خواهند بود و پرداخت آنلاین ارزی را به جای شما انجام خواهند داد. بنابراین شما نیازی ندارید که حتما حساب بانکی بین المللی یا کارت اعتباری داشته باشید.

از سویی دیگر، امکان خرید از فروشگاه های بسیاری را در هر نقطه از جهان خواهید داشت و کالای خود را در آدرس ایران دریافت خواهید کرد. شما به آسانی و با روشی مطمئن، فرآیند خرید را از طریق این شرکت های واسطه انجام خواهید داد.

استفاده از گیفت کارت:

گیفت کارت ها نیز از دیگر روش های موثر هنگام پرداخت آنلاین با کارمزد کم هستید، استفاده از کارت هایی همچون ویزا یا مسترکارت به دلیل کنترل بیشتر روی میزان پول و خرجکرد آن و وجود محدودیت کمتر در مقایسه با دیگر کارت های اعتباری، دارای مزیت های قابل توجهی است.

انتخاب بهترین روش پرداخت آنلاین ارزی

برای انتخاب بهترین و کارآمدترین روش پرداخت آنلاین ارزی در ایران هستید، لازم است که نکات مهمی را در نظر داشته باشید. هنگام بررسی این روش ها باید انواع پرداخت ارزی را با یکدیگر مقایسه کرده و هزینه ها، کارمزدها و نرخ ارز را به درستی ارزیابی کنید.

ضمن اینکه باید همواره روشی را برگزینید که ایمن و مطمئن بوده و از اطلاعات شخصی و مالی شما به درستی محافظت می کند. در نظر داشته باشید که هر یک از روش های پرداخت ارزی آنلاین، دارای محدودیت هایی است و میزان تراکنش در هر کشور را تعیین می کند. یکی از عوامل موثر در انتخاب روش مناسب پرداخت، سرعت تراکنش ها خواهد بود که باید در نظر گرفته شود.

جمع بندی

در بیست پیمنت، می توانید هزینه های دانشجویی، خرید کالا و یا دوره های آموزشی را به سادگی و به سرعت به صورت پرداخت ارزی آنلاین با کمترین کارمزد را به انجام برسانید. با مقایسه گزینه‌ های مختلف، روش مناسبی را بر اساس اولویت های خود و جهت انجام پرداخت ‌های ارزی برگزینید.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی