| کد مطلب: ۱۰۹۶۲

مدیران

nikbakht_-mohamad-Ali محمدعلی نیکبخت

مسئولان فاسد عزل می‌شوند

با رانت، فساد و انحصار به‌شدت برخورد می‌شود و در صورت اثبات فساد، مسئول در هر سطحی باشد؛ عزل می‌شود، این خط قرمز است و در ستاد و استان جاری می‌شود. به گزارش تسنیم محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: نظارت و حساب‌کشی در همه زمینه‌ها وظیفه مسئولان است و اگر تخلفی صورت گرفت، به‌سرعت پیگیری شود. محمدعلی نیکبخت با اشاره به برخی رفتارها در مواجهه با ارباب‌رجوع، گفت: تکریم ارباب‌رجوع از خطوط قرمز دولت است و برخورد نامناسب با مراجعه‌کنندگان در دولت مردمی جایگاهی ندارد. بخش زیادی از مشکلات و مراجعات کشاورزان، بهره‌برداران و مردمی که از روستا و شهرستان به تهران می‌آیند، در همان محل قابل حل است. او صندق بیمه کشاورزی را تکیه‌گاه مطمئنی در حوادث کشاورزی خواند و گفت: تقویت این صندوق لازم است و بیمه‌گزاری خارج از آن ممنوع و یک تخلف مشهود است، زیرا صندوق بیمه کشاورزی جور حوادث را می‌کشد.

bazrpash بذرپاش

آزادسازی واردات واگن‌

برای واردات واگن‌های مسافری، مغایرت قانونی وجود دارد و درخواست ما از سران این بوده که مجوز واردات واگن‌های مسافری هم داده شود که بتوانیم توسعه ناوگان ریلی داشته باشیم. به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از هدف‌های ما توسعه ناوگان است، گفت: تلاش ما این است که برای توسعه ناوگان ریلی تا جای ممکن از ظرفیت داخلی استفاده کنیم، اما در صورت تکمیل ظرفیت داخلی، از واردات استفاده می‌کنیم. او ادامه داد: البته برای واردات واگن‌های مسافری، مغایرت قانونی وجود دارد و درخواست ما از سران این بوده که مجوز واردات واگن‌های مسافری هم داده شود که بتوانیم توسعه ناوگان ریلی داشته باشیم. همچنین یک تصمیم راهبردی گرفتیم که بخش بار در حوزه ریلی را به شرکت‌های صاحب بار بسپاریم.  

dehghani دهقانی فیروزآبادی

برنامه کاهش حوادث جاده‌ای 

برنامه ملی کاهش حوادث جاده‌ای با سرعت و قدرت مورد توجه قرار گرفته است. امیدواریم بتوانیم در قالب یک برنامه ملی ۵ ساله از توان ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان بهره ببریم و به این ترتیب شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم. به گزارش مهر، روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری گفت: تصادفات علاوه بر آسیبی که به خودرو وارد می‌کند، یک آسیب روحی و خانوادگی نیز محسوب می‌شود و در صورت وقوع فوت حتی عواقب اجتماعی جبران‌ناپذیری نیز به همراه دارد. او افزود: در آسیب‌های جاده‌ای انسان‌هایی را از دست دادیم که هر یک سرمایه‌های کشور بودند. دهقانی بیان کرد: باید به موضوع حوادث رانندگی در قالب یک برنامه کلان ملی بپردازیم. در موضوع آسیب‌های جاده‌ای چندین دستگاه مستقیم وظیفه دارند و ارزان‌ترین و کارآمدترین راهکارها، راهکارهای فناورانه هستند که در پیشگیری از حادثه و کنترل عواقب حادثه فعالیت دارند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی