| کد مطلب: ۵۷۱۹

سامانه ضدبارش تگرگ چیست؟

سامانه ضدبارش تگرگ چیست؟

این سامانه، مولد امواج صوتی مکانیکی خاصی می باشد که از طریق انفجار در شرایط خاصی در داخل دستگاه بوجود می آید. برد پرتاب این امواج 14 الی 16 کیومتر از سطح زمین م

این سامانه، مولد امواج صوتی مکانیکی خاصی می باشد که از طریق انفجار در شرایط خاصی در داخل دستگاه بوجود می آید. برد پرتاب این امواج 14 الی 16 کیومتر از سطح زمین می باشد. هر دستگاه ضدتگرگ اروین، قادر است مساحتی بالغ بر 100 هکتار پوشش دهد.

Untitled 11

عملکرد سامانه ضدبارش تگرگ اروین به چه نحوی می باشد؟

همانطور که اشاره گردید، این سامانه در حقیقت مولد امواج صوتی می باشد. این امواج به صورت مکانیکی بوده و هیچ گونه ضرر و زیانی به محیط زیست و انسان ندارد. ارتفاع دهانه خروجی امواج از سطح زمین در سامانه ضدبارش تگرگ اروین، 6 متر می باشد. این امواج پس از رسیدن به داخل ابرهای تندری حاوی تگرگ، باعث ایجاد ارتعاش در این ابرها شده و روند تشکیل هسته تگرگ را مختل می نمایند. سرانجام بارش در منطقه از تگرگ به باران تبدیل می گردد.

Untitled 111

آیا از این سامانه در کشور نصب گردیده است؟

این شرکت دانش بنیان، از سال 1389 در شهر تبریز مشغول به فعالیت می باشد. تا کنون در سطح کشور بیش از 500 دستگاه در زمینه کشاورزی و صنعتی نصب و راه اندازی گردیده است. شرکت های خودروسازی نظیر ایران خودرو و فردا خودرو نیز جزو مشتریان ما بوده و تمامی پارکینگ های روباز خود را مجهز به این سامانه نموده اند.

مدت زمان سفارش تا نصب و راه اندازی سامانه ضدبارش تگرگ اروین چقدر می باشد؟

این شرکت در بازه زمانی حداکثر 7 روزه، سامانه ضدتگرگ را محل مورد نظر نصب و راه اندازی می نماید. سامانه های ساخت این شر کت دارای یک سال گارنتی قطعات و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

شایان ذکر است که این شرکت هم اکنون در کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز به صورت انحصاری مشفول تولید این سامانه می باشد. جهت دریافت اطلاعات در خصوص قیمت ضدتگرگ و سایر اطلاعات، با شرکت اروین تماس حاصل فرمایید.

Untitled 1111

منبع: WWW.ERVINTECH.IR

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی