| کد مطلب: ۴۹۸۷

سیاستمداران

سیاستمداران

حمله جهان‌نیوز به خاتمی حمایت از دولت روح عدالت

khatami 2

حمله جهان‌نیوز به خاتمی

سایت جهان‌نیوز در مطلبی انتقادی، از مواضع اخیر خاتمی انتقاد کرد. جهان‌نیوز نوشته، ادعای خاتمی در حالی است که هم در ماجرای مهسا امینی و هم در ماجرای پروژه مسمومیت، بیشتر به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان از رخداد چنین حوادث تلخی خوشحال باشند تا ناراحت و اتفاقا این موضوعات را بهانه خوبی برای عقده‌گشایی علیه نظام اسلامی و قشر مذهبی می‌دانند. در فتنه اخیر هم بیشتر رسانه‌های اصلاح‌طلب، به اسم مردم و در پوشش این کلمه، در طرف قاتلان، محاربان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه ایستاده بودند و برای رهایی آنها تلاش می‌کردند. اما اتهام به دستگاه امنیتی در حالی است که روز گذشته چهارمین بیانیه وزارت کشور منتشر شد و از دستگیری حدود 100 متهم این ماجرا خبر داد.

Badamchian

حمایت از دولت

اسدالله بادامچیان در آخرین مواضع هفتگی حزب در سال ۱۴۰۱ ضمن تاکید برحمایت از دولت آیت‌الله رئیسی و اقدامات مثبت این دولت، از رئیس‌جمهور محترم خواست گزارش کاملی از اقدامات دولت در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رفاهی و بین‌الملل ارائه دهد و برنامه‌های دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع گرانی‌ها و تورم و ایجاد رضایت مردمی را نیز شفاف بیان نماید. بادامچیان به صراحت از رئیس‌جمهور محترم خواست سیاست‌های غلط و ناکارآمد برخی مدیران و نیز مدیران نابلد را تغییر دهد و مدیران توانمند و تجربه آموخته را به‌کار گیرد تا رضایت مردم را در درآمد و هزینه متعادل و رفع ناهنجاری‌های اقتصادی کسب کند.

photo 2023 03 13 19 29 15

روح عدالت

نجفقلی حبیبی در برنامه حضور گفته، الان مشکل اساسی ما عدالت اجتماعی است که باید برای آن اقدام جدی کنیم. این هم که به یک عده‌ای کمک‌های خیریه کنیم و پول‌شان را که حق‌شان است، ندهیم، این یعنی گدایی است. این ایجاد ناامنی اخلاقی می‌کند. این مسائل تحقیر ایجاد می‌کند؛ خیلی از این بچه‌ها (معترضان) از همین خانواده‌ها هستند. ما باید عدالت اجتماعی را جدی بگیریم. ثروت ملی باید در اختیار همه قرار بگیرد و یک مقداری از آن برای آبادانی کشور است که همه استفاده می‌کنند؛ بقیه‌اش برای بهداشت و درمان و غذا است که خرج عموم است. نان و غذای مردم هم باید یک‌جوری تنظیم شود که بتوانند با شغلی که دارند، آبرومندانه زندگی کنند. بالاخره برای این راهی وجود دارد و در دنیا راهش را پیدا کرده‌اند. درست است که خیلی کشورهای دیگر هم از این بدبختی‌ها دارند؛ برای مثال آمریکا هم دارد؛ ولی ما فرق داریم. اصلاً هدف انقلاب اسلامی تکریم مردم است و باید اینها را رعایت کنیم. وقتی شما میدان می‌دهید که بچه ۱۵ساله‌اش ماشین ۳ میلیاردی سوار شود، درحالی‌که اگر این ۳ میلیارد را خرج ۵۰۰ هزار نفر می‌کردید، مشکلات‌شان حل می‌شد؛ یعنی عدالت اجتماعی باید روح ما قرار بگیرد.

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی