| کد مطلب: ۴۶۲۸

مقامات

مقامات

دیدار نمایندگان رهبری با جانبازان در حال ساخت تاریخ نشانه‌های ناکارآمدی تکذیب کارت زرد

photo 2023 02 25 14 24 28

دیدار نمایندگان رهبری با جانبازان

در سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند. در تهران، آقایان شکری، حاج‌علی‌اکبری، اختری، محسن قمی و محمد قمی در منازل جانبازان حاضر شدند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدت‌های آنها تجلیل کردند. قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به منزل تعدادی از جانبازان رفت و با آنان گفت‌وگو کرد.

salami

در حال ساخت تاریخ

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه دیروز در اختتامیه جشنواره جهادگران گفت: «ما در حال ساخت تاریخ هستیم و تاریخ یک واقعیت ساکن و ایستا در نقطه‌ای از زمان نیست، بلکه یک جریان ممتد است. برخی از مقاطع تاریخ به اندازه تمام زمان ارزش حیاتی دارد و هرملتی اگر به موقع عمل نکند، ممکن است نابود شود. شما در حال ساخت تاریخ فردای این کشور هستید و نسل‌های بعدی ایستادگی و بصیرت شما را تحسین می‌کنند.» وی در بخش دیگری گفت: «جز با زبان قدرت نمی‌شود با مستکبران سخن گفت، زیرا دشمن قدرت منطق را نمی‌پذیرد اما منطق قدرت را می‌پذیرد. امروز می‌بینید تاثیر قدرت ما جهانی است.»

yari mohamamd

نشانه‌های ناکارآمدی

محمدیاری، نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با جماران در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در مقابل عملکرد دولت مماشات به خرج نمی‌دهد؟ گفت: «بر سر استیضاح‌ها قبول دارم گاهی اوقات نمایندگان کوتاه آمدند. هفته گذشته در نطقی که داشتم گفتم، ما نظارت مجلس را در حوزه‌های مختلف نمی‌بینیم.» وی در بخش دیگری از این مصاحبه در خصوص ارتباط مشکلات اقتصادی با برجام و تحریم، افزود: «اینها مکمل هم هستند؛ بخشی به برجام و بخشی به ناکارآمدی مدیران در داخل برمی‌گردد. به هرحال این تحریم‌ها همیشه بوده است، اما امروز این جهش قیمت‌هایی که می‌بینیم نشان از ناکارآمدی مدیران است.»

Jokar mohammadsaleh

تکذیب کارت زرد

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با مُنیبان با اشاره به کارت زرد شورای نگهبان به تعدادی از نمایندگان گفت: «ما موردی تحت عنوان کارت زرد دادن شورای نگهبان به نمایندگان نداریم و دروغ است.» او در واکنش به اینکه به عقیده برخی، با توجه به نظارت شورای نگهبان بر اعمال و رفتار نمایندگان در طول ۴ سال، این اخطار به نمایندگان داده شده است، خاطرنشان کرد: «مجلس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان دارد که کار خود را انجام می‌دهد.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی