| کد مطلب: ۴۵۴۳

مقامات

مقامات

رئیسی به جای موحدی‌کرمانی تورم کمر مردم را خم کرده تکذیب خبر ایران اینترنشنال

raisi

رئیسی به جای موحدی‌کرمانی

در جریان برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد. همچنین براساس رای اعضاء، سیدابراهیم رئیسی و سیدهاشم حسینی‌بوشهری به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند. سیداحمد خاتمی و عباس کعبی نیز مجدداً به‌عنوان منشیان هیئت‌رئیسه انتخاب شدند. پیش از این آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی نایب رئیس اول هیئت‌رئیسه بود که جای خود را به سیدابراهیم رئیسی داد. همچنین سیدهاشم حسینی‌بوشهری - که کارپرداز فرهنگی مجلس خبرگان بود- نیز با قرار گرفتن در ترکیب هیئت‌رئیسه جایگزین رئیسی شد که پیش از این در مقام نایب رئیس دوم این مجلس قرار داشت. براساس آئین‌نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود.

Rouhollah Hazrat Pur

تورم کمر مردم را خم کرده

روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مجلس در صحن مجالس در نطق میان‌دستور گفت: «دشمن داخلی کیست؟ دشمن داخلی همان مدیران عناصر و جریانات خائنی است که به دلایل مختلف از دلالی، باندبازی تا ناکارآمدی مسبب وضعیت امروز کشور هستند، دشمن داخلی آن عنصر افراطی نادانی است که با اظهارات خام و مخرب ملت ایران را عصبانی و نسبت به آینده ناامید می‌سازد. دشمن همان جریانی است که با برچسب‌زنی به شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و دهن‌کجی به قانون اساسی کشور دلسوزان نظام را گوشه‌نشین می‌کند.» وی در ادامه افزود:«آقای رئیس‌جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم، تورم طوری در این کشور یکه‌تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته و کمر صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مستضعفان، کارگران و حتی کارمندان را خم کرده است، بازنشستگان را چه بگویم که بسیار شرمنده آنها هستیم.»

noornews

تکذیب خبر ایران اینترنشنال

نورنیوز در مطلبی نوشت:«رسانه سعودی اینترنشنال در خبری دروغ مدعی بحرانی بودن ذخایر نهاده‌های دامی در ایران شده، حال آنکه از ماه‌ها قبل و با وجود بحران بین‌المللی در حوزه نهاده‌های دامی، ضمن واردات و تامین مستمر نهاده‌ها، علاوه بر رفع نیاز واحدهای مصرف‌کننده، ذخایر کشور نیز حفظ و تقویت شده است. چندی پیش شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در مطلبی مدعی شد که طبق اسنادی که به دست این رسانه سعودی رسیده است، جمهوری اسلامی ایران در تامین کالاهای اساسی دچار بحران شده و علی شمخانی در نامه‌ای «خیلی محرمانه» خطاب به ابراهیم رئیسی هشدار داده، وضع کمبود نهاده‌های دامی نگران‌کننده است و در این میان، وضعیت ذخایر و عرضه کنجاله سویا به‌شدت بحرانی است.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی