| کد مطلب: ۵۲۱۳

مقامات

مقامات

ملت سزاوار هر خدمتی است تصمیم با آقای رئیس‌جمهور است به جای شعار دادن، عمل کنند

larijani

ملت سزاوار هر خدمتی است

صادق آملی‌لاریجانی با تبریک سال نو، ماه رمضان و میلاد کریم اهل‌بیت، حضرت امام حسن‌مجتبی(ع) گفت:«سال گذشته سال پرفرازونشیبی بود و تلخی‌ها و شیرینی‌هایی بر ملت ما گذشت. فتنه‌هایی ظهور کرد که دشمنان برای ملت ما ترسیم کرده بودند و برای آن هماهنگی‌ها و هزینه‌های گزاف کرده بودند، اما ملت بصیر ایران با حضور مقتدرانه خود، توطئه‌ها را ناکام گذاشت.» آملی‌لاریجانی با آرزوی اینکه، سال جدید سال گشایش‌های بزرگ برای ملت و پیروزی‌های بزرگ برای کشور باشد، گفت: «این ملت سزاوار هر خدمتی هستند و ان‌شاءالله مسئولان می‌بایست برای گشایش امور، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. از سخنان حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام قدردانی می‌کنیم، ایشان خطوط روشنی را برای کارگزاران نظام ترسیم کردند و البته با وجود اینکه مخاطب اصلی دولت محترم بود، اما معظم‌له قوا و دستگاه‌های دیگر را هم مخاطب قرار دادند. تاکید ایشان بر حل مسائل معیشتی مردم و گرفتاری‌های اقتصادی کشور بود. مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است، تاکید کردند و خطوط اصلی و الزامات و راهکارهای آن را ترسیم فرمودند. امیدواریم همه مسئولین دست به دست هم بدهند و هماهنگ حرکت کنند تا منویات ایشان اجرایی شده و برای سفره مردم گشایش حاصل شود.»

hoseini mohammad

تصمیم با آقای رئیس‌جمهور است

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: «مهلت قانونی برای اداره‌ی وزارتخانه با سرپرست طبق قانون اساسی، سه ماه است، ولی رئیس مجلس درخواست کردند گزینه پیشنهادی هرچه زودتر معرفی شود.» وی در ادامه افزود:«آموزش و پرورش وزارتخانه گسترده‌ای است و معلمان، دانش‌آموزان و اغلب خانواده‌ها با آن مرتبط هستند و بخش عظیمی از جامعه را در بر می‌گیرد و بهتر است که زودتر تعیین تکلیف شود. البته این تصمیم با آقای رئیس‌جمهور است که چه زمانی را برای معرفی گزینه مناسب بدانند.»

asafari mohamamd hasan

به جای شعار دادن، عمل کنند

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام رهبری بر ضرورت مبارزه با فساد، در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس و مسئولان نظام بیان کرد: «موضوع مبارزه با فساد تاکید همه بخش‌ها در کشور است. هم مردم و هم دولت و هم کل حاکمیت مطالبه مبارزه با فساد را دارند، اما تا به حال آنقدر که در بحث مبارزه با فساد شعار داده شده است عملی صورت نگرفته است.» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: «اگر افراد درست در جایگاه صحیح خود قرار گیرند به‌نوعی می‌توان از فساد جلوگیری کرد. زمانی که افراد نالایق و ناشایست در برخی از پست‌ها در هر حوزه‌ای قرار می‌گیرند خودش فسادانگیز است. ما اعتقاد داریم بایستی برای مبارزه با فساد به جای شعار دادن بیشتر دستگاه‌ها عمل کنند. امروز نیاز به عمل داریم تا گفت‌وگو پیرامون مبارزه با فساد.»

دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی