آغاز نمایشگاه الکامپ با حضور پر قدرت میلی
نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ صبح روز پنجشنبه سوم مهر ماه کار خود را رسما آغاز کرد و در این نمایشگاه اپلیکشین میلی به عنوان یکی از نوآورترین بازیگران در صنعت طلای آنلاین ایران حضوری فعال و همه جانبه دارد.

نمایشگاه الکامپ 1404 صبح روز پنجشنبه سوم مهر ماه کار خود را رسما آغاز کرد و در این نمایشگاه اپلیکشین میلی به عنوان یکی از نوآورترین بازیگران در صنعت طلای آنلاین ایران حضوری فعال و همه جانبه دارد.
این نمایشگاه مانند تجربه سالهای گذشته بزرگترین گردهمایی شرکتهای فعال در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد بود و فرصتی است تا توانمندیهای اکوسیستم دیجیتال ایران معرفی و فعالان این با مخاطبان و کاربران این عرصه تعامل داشته باشند.
غرفه میلی در سالنهای ۸ و ۹ قرار گرفته و بزرگترین بازیگر طلای آنلاین ایران در الکامپ۱۴۰۴ حضوری فعال خواهد داشت. بازدیدکنندگان میتوانند در تمام روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۶ با حضور در غرفه میلی، همزمان با تجربه یک فضای تعاملی در حوزه طلا، با تیم مدیریتی و کارشناسان میلی گفت و گو کنند.
از صبح روز پنج شنبه و همزمان با آغاز رسمی نمایشگاه، که غرفه «میلی» مجموعهای از برنامههای تعاملی را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است. یکی از این برنامهها نمایش یک میلیگرم طلا بهعنوان کوچکترین واحد سرمایهگذاری است؛ رویکردی که امکان مشاهده عینی و ملموس ارزش طلا را برای علاقهمندان فراهم میکند.
همچنین برنامهای با عنوان «گردونه شانس» در نظر گرفته شده که قرار است با جوایز کوچک طلایی و سازوکار ثبتنام و معرفی کاربران، جنبهای سرگرمکننده و تعاملی به حضور میلی در این رویداد بدهد.
در کنار اینها، کارت هدیه طلا بهعنوان یکی از محصولات جدید معرفی خواهد شد؛ کارتی که قابلیت اضافهشدن به حساب کاربری یا نقد شدن را دارد و میتواند برای هدیهدادن به دوستان یا همکاران استفاده شود.
امیرحسین صدقی، مدیر روابط عمومی میلی با اشاره به اهمیت حضور میلی در الکامپ میگوید: ما به الکامپ آمدهایم تا نشان دهیم طلا دیگر صرفاً یک دارایی سنتی نیست. طلا میتواند بخشی از زندگی دیجیتال مردم باشد؛ درست در کنار سایر ابزارهای مالی که هر روز استفاده میکنیم. هدف ما این است که بازدیدکنندگان غرفه میلی، طلا را هم ببینند، هم لمس کنند و هم تجربهای واقعی از آینده سرمایهگذاری آنلاین داشته باشند.
او تاکید میکند: پس از تجربه بحرانهای اخیر در صنعت، نیاز بود که میلی تعاملات خود را افزایش دهد و الکامپ فرصتی است برای بازسازی اعتماد، گفتوگو با نهادهای تنظیمگر و نمایش دستاوردهای یک تیم که توانسته بزرگترین جامعه کاربری آنلاین طلا را در ایران شکل دهد.
میلی تاکنون موفق شده بیش از ۱۲میلیون کاربر را جذب کند و با راهاندازی ۱۲ شعبه حضوری در سراسر کشور، پیوندی میان خدمات آنلاین و تجربه فیزیکی ایجاد کند. محصولات جدیدی همچون میلیپرو، کارتهای هدیه و طرحهای سرمایهگذاری خرد، بیانگر تلاش این مجموعه برای دموکراتیزهکردن دسترسی به بازار طلا و ایجاد شفافیت در بازاری است که سالها در انحصار فضای سنتی قرار داشت.
غرفه میلی از ساعات ابتدایی آغاز به کار نمایشگاه با استقبال کاربران همراه شده و این روند در روزهای آینده با برنامههای تعاملی پیشبینی شده ادامه خواهد داشت.