| کد مطلب: ۱۸۲۵۳

بایدن مصمم است و می‌ماند

بایدن مصمم است و می‌ماند

برخلاف تشدید درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی، سخنگوی کاخ سفید گفت که جو بایدن مصمم است تا سال 2029 رئیس‌جمهور آمریکا باشد.

کارین ژان‌پیر، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مصمم است در صورتی که مجدداً در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، برای یک دوره دوم کامل در سمت خود باقی بماند.

بایدن در مناظره جمعه ۸ تیرماه با «دونالد ترامپ»، به قدری عملکرد ضعیفی داشت که ده‌ها رسانه خبری، دموکرات‌های ارشد و حامیان مالی مهم حزب دموکرات، خواستار کناره‌گیری بایدن از ادامه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شدند اما بایدن ۸۱ساله با رد تمامی این درخواست‌ها گفت که تنها کسی است که می‌تواند ترامپ را در انتخابات نوامبر امسال شکست دهد.

ژان پیر در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که «آیا رئیس‌جمهور بایدن متعهد می‌شود در صورت انتخاب مجدد، برای یک دوره کامل در سمت خود بماند؟» گفت: «بله».

از طرف دیگر، بایدن در مصاحبه روز دوشنبه خود با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» تصریح کرد، «قاطعانه متعهد» به پیروزی در دور دوم انتخابات است و قرار نیست «جایی برود.»

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی