| کد مطلب: ۱۷۹۱۸

تلاش تیم بایدن برای باقی ماندن در انتخابات

تلاش تیم بایدن برای باقی ماندن در انتخابات

گروه خبر: واشنگتن‌پست از تلاش شدید تیم کارکنان جو بایدن برای فرونشاندن آشوب و طغیان در حزب دموکرات در واکنش به خطاها و گاف‌های فاجعه‌بار این رئیس‌جمهور آمریکا در مناظره پنجشنبه‌شب با دونالد ترامپ خبر داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا نوشت، متحدان «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴  طی چند روز گذشته در سطح علنی به شدت تلاش داشته‌اند خطاهای بایدن در مناظره پنجشنبه مقابل رقیب جمهوری‌خواه‌اش، «دونالد ترامپ» را کم‌اهمیت جلوه دهند. آنها برای این منظور از افراطی بودن نگرانی و اضطراب دموکرات‌ها نسبت به این مناظره حرف زده‌اند، افزایش کمک‌های اهداکنندگان مالی به ستاد بایدن را «رکوردشکن» دانسته‌اند و به فهرست بلندبالای رؤسای‌جمهور اسبقی که در زمان اولین مناظره‌های ریاست‌جمهوری‌شان ضعیف نشان دادند، اشاره کرده‌اند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی اما تیم بایدن در سطح خصوصی گفت‌وگوهای تلفنی متعدد داشته تا حامیان مالی مضطرب دموکرات‌ها و قانونگذاران نگران کنگره را آرام کنند و همزمان خودشان را برای یک جدال نه‌فقط بر سر احتمال برد یا باخت بایدن در انتخابات ماه نوامبر آتی بلکه همچنین بر سر اینکه اصلاً بایدن نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات باشد یا نه آماده می‌کنند.

اخبار مرتبط
دیدگاه
آخرین اخبار
پربازدیدها
وبگردی